خبرگزاری کار ایران

بلیت نمایش‌های جشنواره تئاتر فجر از اول بهمن ماه مجدد ارائه می‌شود

کد خبر : ۳۸۰۲۳

جودكی: پیش‌بینی می‌شود در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شویم.

ایلنا: افرادی که موفق به دریافت بلیت نمایش‌های موردنظر خود در جشنواره تئاتر فجر نشده‌اند، می‌توانند 1 بهمن ماه با مراجعه حضوری به مجموعه تئاترشهر، بلیت این آثار را تهیه کنند.
به گزارش ایلنا به نقل ستاد خبری، مدیر کمیته بلیت‌های جشنواره بین‌‌الملل تئاتر فجردر گفت و گو با ستاد ضمن اشاره به افزایش 30 درصدی درخواست خرید بلیت‌های این جشنواره نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان فروش اینترنتی بلیت نمایش‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام شده بود، بلیت‌های 15 تا 20 اثرتا 26 دی ماه، ساعت 8، به پایان رسید، بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند اول بهمن ماه با مراجعه حضوری به مجموعه تئاترشهر بلیت این نمایش‌ها را دریافت کنند.
وی اعلام کرد: تاکنون بلیت نمایش‌های «هفت شب با مهمان ناخوانده در نیویورک»، «دزدمونا»، «ویتسک»، «تل ضحاک»، «مرد مقابل»، «مثل آب برای شکلات»، «ننه دلاور و بیرون پشت در»، «شاه اوبو»، «قرار»، «هملت»، «وقتی وودی آلن مادام بواری را ترجیح می‌دهد»، «1+ »"، «فرکانس»، «بیوه‌های غمگین سالار جنگ»، «دومینوی الهی»، «پلکان» و «ساعتی بی‌عقربه» به پایان رسیده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان زمان اعلام شده، پیش فروش بلیت 50 تا 60 اثر نمایشی نیز به پایان برسد.
مدیر کمیته بلیت‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره مبلغ بلیت آثار نمایشی جشنواره، تصریح کرد: بلیت‌های سالن اصلی و تالار وحدت با مبلغ 10 هزار تومان، تماشاخانه ایرانشهر و تالار حافظ 8 هزار تومان و سایر سالن‌های نمایشی با مبلغ 6 هزار تومان تا امروز، 27 دی ماه، ساعت 24 ارائه می‌شود.
حسن جودکی با بیان اینکه ظرفیت پیش فروش اینترنتی بلیت آثار نمایشی 30 درصد از گنجایش سالن اجراست، تصریح کرد: بلیت‌هایی که به عنوان سهمیه بخش دانشجویان در نظر گرفته شده است، 1 بهمن ماه از ساعت 10تا 15 توزیع خواهند شد.
وی در پایان با اشاره به مراجعات مکرر و پیگیری‌های مستمر برای دریافت بلیت نمایش‌های این جشنواره خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شویم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز