خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی فیلم رستاخیز اعلام كرد:

فیلم رستاخیز آماده نمایش شد

کد خبر : ۳۶۴۲۶

اواخر آبان ماه با حضور در دفتر مؤسسه فرهنگ تماشا با کارگردان و تهیه کننده فیلم رستاخیز دیدارداشت. دراین جلسه به طور مفصل در باره شرایط فنی - هنرى و مضمونى فیلم، و نیز شرایط تولید آن، والبته دلایل عدم حضور «رستاخیز» در جشنواره سی و یکم فیلم فجر گفتگو شد.

 ایلنا: روابط عمومی فیلم سینمایی رستاخیز درباره دلایل حضور نیافتن این فیلم در جشنوراه فیلم فجر توضیحاتی ارائه كرد

 به گزارش ایلنا متن این اطلاعیه بدین شرح است:

در پی برخى اظهارات و اخباراخیر در مورد فیلم سینمائى رستاخیز و از آنجا که سوالات و ابهاماتی درباره اتمام ساخت این فیلم و حضور یا عدم حضور آن در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر مطرح شده و همچنین ازمدت‌ها پیش نام این فیلم در فهرست «فیلمهای آماده نمایش» بنیاد سینمایی فارابی قرار گرفته است، بدینوسیله توضیحات زیر را به اطلاع می‌رساند:

۱- از آغاز این پروژه، عوامل فیلم رستاخیز عزم خود را برای تولید اثری درخور شأن حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) جزم کردند. با این امید و آرزو که مخاطبان این اثر در سطح جهان، با دیدن این فیلم به گوشه‌ای از حقیقت قیام تاریخی حضرت سیدالشهدا (ع) پی ببرند.

۲- مراحل فنی فیلم سینمایی «رستاخیز» بیش از یک ماه پیش به اتمام رسیده و نسخه نهایی فیلم آماده شده است.

۳- دبیر محترم جشنواره فیلم فجر، اواخر آبان ماه با حضور در دفتر مؤسسه فرهنگ تماشا با کارگردان و تهیه کننده فیلم رستاخیز دیدارداشت. دراین جلسه به طور مفصل در باره شرایط فنی - هنرى و مضمونى فیلم، و نیز شرایط تولید آن، والبته دلایل عدم حضور «رستاخیز» در جشنواره سی و یکم فیلم فجر گفتگو شد.

۴- سازندگان و سرمایه گذاران فیلم رستاخیز، با هرملیتى، با احترام به نهاد جشنواره فیلم فجر که همه ساله، همزمان با ایام سالگرد پیروزى انقلاب اسلامی، برگزار می‌شود، با بررسى تمام جوانب، تصمیم گرفتند به رغم حاضر بودن نسخه نهایی فارسی این فیلم، در جشنواره حضور نداشته باشد، بنابراین فرم درخواست شرکت فیلم رستاخیز در جشنواره فجر تکمیل نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز