خبرگزاری کار ایران

وزارت نفت و مرکز ملی فرش ایران به بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر پیوستند

کد خبر : ۳۶۳۴۲

حسین فرد مقدم و سید ابوالفضل هاشمی به عنوان داوران وزارت نفت و مجتبی فیض اللهی، علی ملکی جو، یهرنگ جوشن پوش و مرجان صادقی نیا به عنوان داوران مركز ملی فرش معرفی شدند.

 ایلنا:در آستانه برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر وزارت نفت و مرکز ملی فرش ایران هم به بخش تجلی اراده ملی جشنواره پیوستند.


 به گزارش ایلنا،روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام این خبر افزود: وزارت نفت با طی ارسال نامه‌ای به دفتر جشنواره فیلم فجر ضمن معرفی هیات داوران و کار‌شناسان خود برای شناسایی فیلم‌های بر‌تر این وزارتخانه اسامی هیات داوران خود را به این ترتیب معرفی کرد: حسین فرد مقدم و سید ابوالفضل هاشمی
برپایه این خبر، همچنین، مرکز ملی فرش ایران هم از آمادگی خود برای حضور در بخش تجلی اراده ملی جشنواره سی و یکم فجر خبر داد. این مرکز ضمن اعلام آمادگی برای حضور در جشنواره هیاتی متشکل از: مجتبی فیض اللهی، علی ملکی جو، یهرنگ جوشن پوش و مرجان صادقی نیا را برای ارزیابی فیلم‌های جشنواره معرفی کرد.
یادآوری می‌شود سی و یکمین جشنواره بین المللی فجر، به منظور توسعه تعامل سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهاد‌های دولتی و بخش خصوصی با هنر- صنعت سینما و هنرمندان فعال در این حوزه، هر ساله بخش «تجلی اراده ملی» را با مشارکت دستگاه‌های مربوطه و از طریق اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به سینماگران و فیلم‌های شرکت کننده در جشنواره برگزار می‌کند.
شایان ذکر است سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۱ به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‌‏نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز