خبرگزاری کار ایران

با ۲۰ درصد تخفیف ویژه در هفته اول؛

پیش‌فروش بلیت نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» آغاز شد

کد خبر : ۳۵۹۱۰

دشت‌آرای به عنوان کارگردان از عناصر جدید و ویژه‌ای برای اجرایی کردن این نمایشنامه بهره گرفته است.

ایلنا: پیش‌فروش بلیت نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی آروند دشت‌آرای از امروز، 20 دی ماه آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از گروه نمایشی تن تن و راز قصر مونداس، در هفته اول پیش‌فروش، بلیت‌ها را برای عموم مردم با 20 درصد تخفیف ارائه می‌دهد. این تخفیف ویژه، برای رفاه حال دانشجویان و علاقه‌مندان جوان درنظر گرفته شده است و فقط در تاریخ مشخص، قابل استفاده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت رزرو بلیت به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس اینترنتی www.tamashakhaneh.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره تلفن‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۱۶ و ۸۸۸۱۴۱۲۵ با مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و شماره تلفن 09369193872 با مسئول هماهنگی گروه نمایشی در ارتباط باشند.

«تن تن و راز قصر مونداس» برای اولین‌بار در خاورمیانه براساس تن تن؛ داستان مصور مشهور بلژیکی، به روی صحنه می‌رود. دشت‌آرای به عنوان کارگردان از عناصر جدید و ویژه‌ای برای اجرایی کردن این نمایشنامه بهره گرفته است.

حسن معجونی، سعید چنگیزیان، محسن حسینی، طناز طباطبایی، سحر دولتشاهی، شبنم فرشادجو، الهام کردا، کاظم سیاحی، اشکان صادقی، اشکان جنابی، مهدی بجستانی، حمید فلاحی، داریوش فائزی، هومن کیایی، امیرحسین طاهری، آرزو عالی، امیر رجبی، شهریار فرد، امین موحدی‌پور و شقایق کفیلی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نویسنده: محمد چرمشیر، طراح لباس: آتوسا قلمفرسایی، طراح صحنه: آروند دشت‌آرای، مدیر پروژه: ساسان پیروز، مدیر تولید: حمید خرم‌طوسی، روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سرویس خبری پی‌آرت و نازنین قنبری، عکاس: رضا قاضیانی، طراح اسلوگان: رضا اسلام پناه، طراح گرافیک و کمپین: بهراد جوانبخت.

گروه هنرهای اجرایی«ویرگول»، تئاتر «تن تن و راز قصر مونداس» را از 5 بهمن ماه، ساعت 19:30 در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز