خبرگزاری کار ایران

با حضور طناز طباطبایی و الهام کردا در جمع بازیگران؛

بازبینی «تن‌تن و راز قصر مونداس» انجام شد

کد خبر : ۳۴۷۲۸

این اثر نمایشی به كارگردانی آروند دشت‌آرای برای اجرا از اوایل ماه بهمن آماده می‌‌شود.

ایلنا: با حضور طناز طباطبایی و الهام کردا در جمع بازیگران نمایش «تن‌تن و راز قصر مونداس» بازبینی این نمایش روز گذشته انجام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، روز گذشته هیئت بازبینی به تماشای آخرین اثر نمایشی آروند دشت‌آرای نشستند تا برای اجرای آن، مجوز صادر کنند.

طناز طباطبایی و الهام کردا دو بازیگری دیگر این این گروه نمایشی هستند که به ترتیب نقش‌های میلو (سگ با وفای تن‌تن) و طوطی را بازی می‌کنند. پیش از این طناز طباطبایی همکاری‌های متعددی با گروه هنرهای اجرایی ویرگول داشته است که نمایش «کمی بالاتر» آخرین تجربه مشترک او محسوب می‌شود. الهام کردا هم با بازی در این نمایش برای اولین‌بار در این گروه حاضر می‌شود.

حسن معجونی، سعید چنگیزیان، محسن حسینی، سحر دولتشاهی، شبنم فرشادجو، کاظم سیاحی، اشکان صادقی، اشکان جنابی، مهدی بجستانی، حمید فلاحی، داریوش فائزی، هومن کیایی، امیرحسین طاهری، آرزو عالی، امیر رجبی، شهریار فرد، امین موحدی‌پور و شقایق کفیلی بازیگرانی هستند که در جلسات تمرین این نمایش حاضر شده‌اند.

در نمایش «تن تن و راز قصر مونداس»، که اولین نمایش براساس ماجراهای تن‌تن است، محمد چرمشیر به عنوان نویسنده، آتوسا قلمفرسایی؛ طراح لباس، آروند دشت‌آرای؛ طراح صحنه، ساسان پیروز؛ مدیر پروژه، حمید خرم‌طوسی؛ مدیر تولید و سرویس خبری پی‌آرت و نازنین قنبری به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاوره رسانه‌ای، رضا قاضیانی؛ عکاس، رضا اسلام پناه؛ طراح اسلوگان، بهراد جوانبخت؛ طراح گرافیک و کمپین همکاری می‌کند.

از سایر عوامل این نمایش می‌توان به گروه كارگردانی: شقایق رحیمی‌راد، شقایق كفیلی، مدیران صحنه: نسا توافق، امیرحسین پسندیده، مهندسی سازه صحنه: بهرنگ بنی‌آدم، مشاور معمار طراح صحنه: فرشاد افضلی‌نژاد، دستیار طراح صحنه: شایلان عشایری، دستیاران طراح لباس: مارال یكدل، فانیز صادقی، تبلیغات مجازی: پریسا درخشنده، رضا قاضیانی اشاره کرد.

گروه تئاتر «تن تن و راز قصر مونداس» با نزدیک شدن به اجرا برای اوایل بهمن ماه سال جاری، آخرین جلسات تمرین خود را سپری می‌کنند. قرار است این نمایش هر روزه ساعت 19:30 در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز