خبرگزاری کار ایران

از ۲۵ دی‌ماه در تماشاخانه پارین؛

نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» روی صحنه‌ می‌آید

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۹۰

این نمایش در ارتباط با قصه ضحاک مار به دوش از داستان‌های شاهنامه فردوسی است که حاکمیت ضحاک را به شیوه طنز روایت می‌کند.

ایلنا: نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» نوشته رضا شفیعیان و با کارگردانی سینا نورایی از (۲۵ دی‌ماه) در تماشاخانه پارین روی صحنه می‌آید.
به گزارش خبرنگار ایلنا، نورایی در ارتباط با داستانی که در این نمایش روایت می‌شود، گفت: ‌این نمایش در ارتباط با قصه ضحاک مار به دوش از داستان‌های شاهنامه فردوسی است که حاکمیت ضحاک را به شیوه طنز روایت می‌کند.
این هنرمند همچنین در خصوص فرم اجرایی نمایش، اظهار کرد: ‌ در اجرای این اثر از قالب طنز بهره می‌گیریم و دیالوگ‌ها نیز آهنگین بیان می‌شوند. به نوعی می‌توان آن را نمایشی کمدی موزیکال دانست، در بروشور هم همین عنوان آمده است، ‌ تئا‌تر کمدی موزیکال سرآشپز پیشنهاد می‌کند.
بازیگران این نمایش عبارتند از: محمدرضا مختاری، شهروز شبستری، حمیدرضا خلیلی، ارسلان جولایی، توحید نوروزی، نرگس نیک‌سیرت و آناهید ولی‌زاده هستند.
نویسنده: رضا شفیعیان، طراح صحنه و لباس، تهیه‌کننده و کارگردان: سینا نورایی، دستیار کارگردان: الهام حیدری، طراح گریم: بیتا زند، مدیر صحنه: مهران زاغری، گروه موسیقی: علیرضا عقیقی (نوازنده تار)، متین اسماعیلی (کمانچه)، سوگول عابدینی (قانون)، حسن احمدی (تنبک) همراه با آهنگسازی علیرضا عقیقی، نورایی را در اجرای این نمایش یاری می‌کنند.
نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» از ۲۵دی‌ماه در تماشاخانه پارین واقع در زعفرانیه موزه زمان ساعت ۸شب حتی شنبه‌ها به جز ایام شهادت روی صحنه خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز