خبرگزاری کار ایران

به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛

ویژه برنامه های روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار می شود

کد خبر : ۳۲۰۰۱

همزمان با فرارسیدن سومین سالگرد روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ویژه برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در طول هفته پیش رو به همت فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 ایلنا همزمان با فرارسیدن سومین سالگرد روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ویژه برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در طول هفته پیش رو به همت فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی فروتن رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی در ارتباط با ویژه برنامه های روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، به نمایش آثار منتخب سومین جشنواره عمار در روزهای دوشنبه یازدهم و سه شنبه دوازدهم دی ماه در فرهنگسرای انقلاب اسلامی اشاره کرد و یاد آور شد: این فرهنگسرا آثار مستند، داستانی كوتاه و انیمیشن سومین جشنواره عمار را در چند سانس و به مدت دو روز به نمایش در می آورد.

وی در ادامه تصریح کرد: کتاب صوتی «شرح ماجرا» شامل گزیده سخنان رهبر معظم انقلاب در جریان انتخابات و فتنه سال 88 میان مخاطبان توزیع می شود. این اثر، در قالب لوح فشرده، در هفده بخش و به مدت دو ساعت، با همكاری موسسه برهان تهیه شده و به تایید موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی رسیده است.

فروتن به تولید بسته نمایشگاهی «در روشنای عاشورا» اشاره کرد و گفت: رونمایی از بسته نمایشگاهی «در روشنای عاشورا» شنبه نهم دی ماه صورت می پذیرد. این مجموعه نمایشگاهی شامل عكس های رئوف محسنی از اعتراضات مردم به حرمت شكنی روز عاشورا و راهپیمایی نهم دی 88 است.

وی رونمایی از بسته كتاب «روشنایی» را بخش دیگری از برنامه های فرهنگسرای انقلاب اسلامی در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت عنوان کرد و گفت: در این بسته 11 عنوان كتاب از مجموع بیش از 70 كتاب، انتخاب شده و در آن سلایق مختلف مخاطبان مورد توجه قرار گرفته است و تلاش شده تا برترین آثار مكتوب منتشر شده در موضوع 9 دی و بصیرت بخشی در این مجموعه ارائه شود.

رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: بسته كتاب «روشنایی» در سه حوزه دیدگاه های رهبری، تحلیلی و پژوهشی، داستانی و ادبی طراحی شده و با تخفیف در اختیار مراکز،‌ گروه های فرهنگی و علاقمندان قرار می گیرد.

وی افتتاح سراسری نمایشگاه «در روشنای عاشورا» در مراكز فرهنگی و دانشگاهی را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه تا 26 دی ماه برپاست.

فروتن در ادامه به پخش رسانه ای سرود «ردیف ایستادگی» از تولیدات این فرهنگسرا اشاره کرد و گفت: این سرود مروری بر تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جریان های فتنهدارد كه توسط گروه دانش آموزی «نسیم قدر» اجرا شده و با زبانی ساده به جریان فتنه و حضور پرشور مردم در روز 9 دی و ریشه های عاشورایی این حركت می پردازد. نماهنگ این سرود نیز تهیه شده و با هماهنگی های صورت گرفته از شبكه دوسیما پخش خواهد شد.

وی با اشاره به پیش بینی ویژه برنامه های گوناگون برای گروه های مختلف سنی در طول هفته پیش رو گفت: این برنامه ها با رویکرد تبیین حماسه مردم در نهم دی ماه طراحی شده است.

لازم به ذکر است، گروه های فرهنگی، تشكل های دانشجویی، پایگاه های بسیج و گروه های فعال مردمی برای برگزاری همزمان نمایشگاه «در روشنای عاشورا» دریافت بسته كتاب «روشنایی» و كتاب صوتی «شرح ماجرا» می توانند با شماره 55408657 تماس بگیرند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز