خبرگزاری کار ایران

کتاب و لوح فشرده کارگاه های آموزشی جشنواره تولید می شود

کد خبر : ۲۹۲۵۱

حلم‌زاده: بخش آموزش کارگروه ویژه‌ای را برای تدوین این آثار تشکیل داده که همزمان با برپایی هر کارگاه به تکمیل مباحث مشغول هستند.

ایلنا: بخش آموزش جشنواره فیلم و عکس همراه تهران همزمان با هفته پژوهش، تولید کتاب و لوح فشرده کارگاه‌های آموزشی جشنواره با تدریس مهرداد اسکویی را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه کامل مباحث نظری و عملی کارگاه‌های آموزشی «تکنیک‌های عکاسی و فیلمسازی با تلفن همراه»که توسط مهرداد اسکویی، دبیر بخش فیلم این جشنواره در دانشگاه‌های مختلف تهران و دیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود، در قالب کتاب و لوح فشرده آموزشی تولید خواهد شد.

طلیعه حلم‌زاده، مدیر روابط عمومی جشنواره در این خصوص، توضیح داد: دایره وسیع مخاطبان جشنواره و علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه‌های آموزشی ستاد برگزاری را بر آن داشت تا مجموعه اسناد تصویری و مکتوب کارگاه‌های آموزشی را مورد مطالعه قرار داده و با تنظیم مباحث مطرح شده در هر کارگاه زمینه تولید کتاب آموزشی و لوح فشرده چند رسانه‌ای را در دستور کار قرار دهد.

وی تصریح کرد: بخش آموزش کارگروه ویژه‌ای را برای تدوین این آثار تشکیل داده که همزمان با برپایی هر کارگاه به تکمیل مباحث مشغول هستند.

حلم‌زاده افزود: محصولات آموزشی جشنواره با نظارت مهرداد اسکویی، مدرس کارگاه و دبیر بخش فیلم آماده می‌شود که امیدواریم همزمان با برگزاری جشنواره در اسفند ماه منتشر شوند.

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، با محوریت عکاسی و فیلمسازی با تلفن همراه، از اول تا چهارم اسفند 1391 در تهران برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار تا 10 دی‌ماه ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز