خبرگزاری کار ایران

در ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی فیلم‌سازی با تلفن همراه؛

انجمن ناشنوایان ایران میهمان ویژه مهرداد اسکویی می‌شود

کد خبر : ۲۸۲۳۱

کارگاه آموزشی «تکنیک‌های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه» از ساعت 13 تا 17 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کانون فیلم و عکس دانشگاه الزهرا(س) ثبت نام کنند.

ایلنا: کارگاه «تکنیک‌های عکاسی و فیلم‌سازی خلاق با تلفن همراه» روز یک شنبه (26 آذر) با حضور اعضا انجمن ناشنوایان ایران در دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس تلفن همراه تهران، کارگاه آموزشی «تکنیک‌های عکاسی و فیلم‌سازی خلاق با تلفن همراه» مهرداد اسکویی که قرار است روز یکشنبه (26 آذر) در سالن دکتر تورانی دانشگاه الزهرا(س) تهران برگزار شود، میزبان اعضای انجمن خانواده ناشنوایان ایران خواهد بود.

این اقدام که از سوی کاروان آموزشی جشنواره و کمیته دانشجویان انجمن خانواده ناشنوایان ایران صورت می‌گیرد با هدف شناخت ابزارهای ارتباطی تلفن‌های همراه برای ناشنوایان صورت می‌گیرد. جنبه‌های تصویری تلفن‌های همراه برای ناشنوایان، در چارچوب جنبه‌های ارتباطی آن قلمداد می‌شود و ارتقا سطح دانش ناشنوایان نسبت به دستاوردهای تازه جهان الکترونیک می‌تواند بر دامنه ارتباطی این افراد بیافزاید.

ازجمله مهمانان این کارگاه آموزشی دکتر تورانی از اساتید برجسته این دانشگاه در رشته فلسفه خواهد بود. سالن 300 نفره دانشگاه الزهرا(س) به مناسبت بزرگداشت این فیلسوف جانباز نابینا نامگذاری شده است.

کارگاه آموزشی «تکنیک‌های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه» از ساعت 13 تا 17 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کانون فیلم و عکس دانشگاه و دبیرخانه جشنواره به شماره 88894253 الی 88894255 ثبت‌نام کنند. این کارگاه‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز