خبرگزاری کار ایران

خوراكیان از تبیان بازدید كرد

کد خبر : ۲۳۷۱۵

امیر خوراکیان در بازدید از این مؤسسه در جمع اعضای مؤسسه تبیان گفت: این مؤسسه تلاش دارد تا در تمامی موضوعات روز، محتوای کامل و مفیدی را در اختیار کاربران فضای مجازی قرار دهد.

 ایلنا،رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان بازدید کرد و اظهار داشت: روح دینی بر مجموعه محتوای این سایت حاکم است.

به گزارش ایلنا، امیر خوراکیان در بازدید از این مؤسسه در جمع اعضای مؤسسه تبیان گفت: این مؤسسه تلاش دارد تا در تمامی موضوعات روز، محتوای کامل و مفیدی را در اختیار کاربران فضای مجازی قرار دهد.

وی با اشاره به این نکته که بیشترین تهاجمات فرهنگی در عصر حاضر از طریق فضای مجازی صورت می گیرد، ایجاد بستری مناسب برای حضوری ایمن در فضای مجازی را امری ضروری دانست.

امیر خوراکیان با اشاره به جایگاه کنونی مؤسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان گفت: کیفیت محتوای تولیدی در سایت تبیان باعث شده تا به عنوان یک مرجع قابل اتکا در فضای مجازی شناخته شود.

وی حاکمیت روح دین به مجموعه محتوای سایت را مهمترین عامل پیشرفت این مؤسسه دانست و گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آمادگی آن را دارد تا با برگزاری همایش ها و جشنواره های فرهنگی برای کاربران سایت تبیان، قابلیت های ایجاد شده در فضای مجازی را به محیط فیزیکی و حقیقی کشانده و در زندگی روزمره کاربردی سازد.

خوراکیان همکاری دو جانبه در زمینه گسترش و معرفی محصولات فرهنگی تبیان، تولید بسته های آموزشی جامع دینی شامل نرم افزارهای مذهبی و برنامه ریزی برای ساماندهی اوقات فراغت دختران نوجوان را به مسئولین موسسه تبیان پیشنهاد کرد.

در ادامه این بازدید پیشنهاد شد تا نخستین پروژه فرهنگی مشترک بین تبیان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، روز هفدهم ربیع الاول، مصادف با ولادت با سعادت رسول اکرم (ص) آغاز شود.

گفتنی است، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران یکی از سازمانهای وابسته به شهرداری تهران است که مدیریت فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ، کتابخانه‌ها و دیگر مراکز فرهنگی و هنری وابسته به شهرداری را بر عهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز