خبرگزاری کار ایران

اجرای «چشم‌هایی که مال توست» تمدید شد

کد خبر : ۲۳۵۹۶

اجرای نمایش «چشم‌هایی که مال توست» به نویسندگی بهاره رهنما و کارگردانی نسیم ادبی تا 17 آذر ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران تمدید شد.

 ایلنا: اجرای نمایش «چشم هایی که مال توست » تمدید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این نمایش را خود بهاره رهنما بازی می‌کند و داستان این مونولوگ 50 دقیقه‌ای درباره زنی تنها ست که شوهرش او را با یک بچه ترک کرده است.

اجرای این نمایش در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان تئاتر همراه بود و تاکنون هنرمندان صاحب نام زیادی ازجمله عزت الله انتظامی، رضا کیانیان، آتیلا پسیانی، هادی مرزبان، کمال تبریزی، شمس لنگرودی، مهناز افشار، لیلی گلستان، مهسا محبعلی، گلی امامی، سارا سالار، هانیه توسلی، پیمان قاسمخانی، فرشته طائرپور، نگار آذربایجانی، شایسته ایرانی، لیلی رشیدی، سروش صحت، مهراب قاسمخانی، شقایق دهقان، احترام برومند، هوشنگ گلمکانی، فریدون عموزاده خلیلی، مرجان شیرمحمدی، شهرام مکری، حمیدرضا صدر، فریده حسن-زاده مصطفوی، نگار اسکندرفر، مسعود فروتن، محمدحسن شهسواری، علیرضا کوشک جلالی، الهام پاوه نژاد، شبنم فرشادجو و... به تماشای این اثر نمایشی نشستند.

«چشم‌هایی که مال توست » راس ساعت 30/18 همه روزه به روی صحنه سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران می رود و روزهای پنجشنبه و جمعه علاوه بر این در سانس فوق العاده 20 نیز اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز