خبرگزاری کار ایران

هشتمین شمارهٔ مجلهٔ ۲۴ منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۱۶

در بخش سینمای دنیای جدید‌ترین شماره‌ی مجلهٔ ۲۴ علاوه بر بررسی فیلم‌های روی پردهٔ سینماهای جهان پرونده‌ای برای فیلم جنجالی آرگو (بن افلک) منتشر شده است.

ایلنا: هشتمین شمارهٔ مجلهٔ ۲۴ که شمارهٔ پیاپی ۳۴ محسوب می‌شود با پرونده‌ای مفصل دربارهٔ ریدلی اسکات منتشر شد. به گزارش ایلنا، در این پرونده کارنامهٔ این فیلمساز سر‌شناس از بیگانه تا پرومته بررسی شده و یادداشت‌هایی به قلم منتقدان دربارهٔ آثار متنوع وی منتشر شده است. تصویر روی جلد این شماره به مناسبت همین پرونده به تصویری از ریدلی اسکات اختصاص دارد.

در بخش موضوع ماه این شماره از ۲۴ پرونده‌ای دربارهٔ تصویر خانواده در سینمای ایران منتشر شده که میزگردی با حضور فریدون جیرانی، همایون اسعدیان و محمدصادق کوشکی یکی از مهم‌ترین مطالب آن است. در این میزگرد خواندنی دربارهٔ همه حرف و حدیث‌های این روزهای سینمای ایران، از اعتراض به نمایش گشت ارشاد و خصوصی در اکران نوروزی تا فیلم‌هایی که به موضوع خیانت پرداخته‌اند و فیلم‌های تحریمی حوزهٔ هنری بحث شده است. در صفحات «سینمای مطلوب» مجله هم گفت‌وگویی با دکتر علی مطهری دربارهٔ سیاست‌گذاری‌های سینمایی کشور و موقعیت امروز سینمای ایران چاپ شده است.

در بخش سینمای دنیای جدید‌ترین شماره‌ی مجلهٔ ۲۴ علاوه بر بررسی فیلم‌های روی پردهٔ سینماهای جهان پرونده‌ای برای فیلم جنجالی آرگو (بن افلک) منتشر شده که در آن حمیدرضا صدر، مجید بسطامی و اسماعیل میهن‌دوست یادداشت‌هایی دربارهٔ وجوه مختلف این فیلم نوشته‌اند. گزارش اختصاصی از جشنوارهٔ فیلم لندن هم در بخش گزارش سینمای دنیا منتشر شده است.

«نیم‌نگاه» عنوان صفحهٔ جدیدی در بخش راهنمای فیلم مجله است که مجید اسلامی در آن یادداشت‌هایی دربارهٔ فیلم‌های جدید می‌نویسد. در اولین قسمت از این مجموعه فیلم‌های تقدیم به رم با عشق (وودی آلن)، سهم فرشته‌ها (کن لوچ) و دو روز در نیویورک (ژولی دلپی) معرفی شده‌اند.

قسمت جدید کارگاه آموزش نقدنویسی هم در بخش کارگاه شمارهٔ آذر ماه مجلهٔ ۲۴ به چاپ رسیده است. در صفحات گفت‌وگو با منتقد هم با آرش خوش‌خو مصاحبه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز