خبرگزاری کار ایران

پنجشنبه ۱۸ و جمعه ۱۹ آبان ماه،

مستند «صندلی شماره ۲۵۷» در سینما فلسطین به نمایش در می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۴۷

مستند «صندلی شماره ۲۵۷» روز پنجشنبه ساعت ۲۰: ۳۰ در سالن شماره ۳ سینما فلسطین و جمعه ۱۹ آبان ساعت ۲۱ در سالن شماره ۱ سینما فلسطین به نمایش در می‌آید.

 ایلنا فیلم مستند مستند «صندلی شماره ۲۵۷» جدید‌ترین ساختهٔ محسن خان‌جهانی پنجشنبه ۱۸ آبان و جمعه ۱۹ آبان در سینما فلسطین به نمایش در می‌آید.
به گزارش ایلنا این فیلم که در ششمین دوره جشنوراه سینما حقیقت حضور دارد روز پنجشنبه ساعت ۲۰: ۳۰ در سالن شماره ۳ سینما فلسطین و جمعه ۱۹ آبان ساعت ۲۱ در سالن شماره ۱ سینما فلسطین به نمایش در می‌آید.
گفتنی است برای این فیلم بر خلاف دیگر فیلمهای جشنواره جلسه نقد و بررسی برای ان از سوی مسولان جشنوراه در نظر گرفته نشده است.
فیلم مستند صندلی شماره ۲۵۷ مستند هجدهمین ساختهٔ خان جهانی پس از فیلم‌های چون «ارتفاع ۴۳۷»، «من لیدر هستم»، «کلاه شیشه‌ای»، «یار دبستانی»، «شهرپولکی» و... است.
. این مستند دربارهٔ رقابت بین آدم‌ها است.
عوامل پشت دوربین این مستند عبارتند از: کاوه معین‌فر، مهدی یاوری، محسن محمدی به عنوان تصویربردارن، موسی محمدی به عنوان صدابردار این فیلم هستند. فرهاد نوبخت نیز به عنوان مدیر تولید در این پروژه همکاری داشته است.
مستند «صندلی شماره ۲۵۷» به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز