خبرگزاری کار ایران

سینماگران كویتی: شمقدری از ما حمایت كن

کد خبر : ۱۳۳۹۶

با توجه به برگزاری هفته فیلم در كشور كویت و اینكه فیلم‌های ایرانی هر هفته برای مخاطبین به نمایش درآمده و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد؛ اعضای كویتی تقاضای حمایت رئیس سازمان سینمایی را در این خصوص داشتند.

 ایلنا: در پی سفررئیس جمهور كشورمان به كویت برای شركت در اولین اجلاس سران گفتگوی همكاری آسیایی جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی كه در این سفر حضور دارد با دست اندر كاران سینمایی كشور كویت دیدار و گفتگو كرد.

به گزارش ایلنا به نقل ار  روابط عمومی سازمان سینمایی؛ شمقدری در این سفر با اعضای باشگاه سینمایی كویت كه به عنوان تنها تجمع سینمایی این كشور كه در خصوص فیلم مستند و كوتاه فعالیت می كند ملاقات كرد. همچنین در دیدار با اساتید حوزه سینما در كویت راه كارهای ارتقاء سینمای دو كشور مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به برگزاری هفته فیلم در كشور كویت و اینكه فیلم های ایرانی هر هفته برای مخاطبین به نمایش در آمده و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد اعضای كویتی تقاضای حمایت رئیس سازمان سینمایی را در این خصوص داشتند.

حضور در جشنواره های فیلم كوتاه و مستند،تولیدات مشترك سینمایی،ساخت سالنهای سینما و حمایت ویژه ایران از سینمای كویت از جمله مباحث مطرح شده در این دیدارها بود.همچنین سینماگران كویتی سوالات خود را با شمقدری مطرح نمودند و با توجه به علاقه فراوانی كه به سینمای ایران داشتند نقش سینمای ایران را در ارائه فرهنگ و هویت اسلامی ستودند.

رئیس سازمان سینمایی در جلسه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همتای كویتی حضور داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز