خبرگزاری کار ایران

تبریك انجمن مفاخر به مناسبت تولد امام حسن عسكری(ع)

کد خبر : ۴۸۶۹۸

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ولادت خجسته پیشوای خورشیدپرور آسمان انتظار، امام حسن عسکری (ع) را تبریك گفت.

ایلنا: انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ولادت خجسته پیشوای خورشیدپرور آسمان انتظار، خلق نیکوی الهی، یازدهمین مهتر آفریدگان و آفتاب عالم آرای عرفان و باغ گلستان مهدی (عج)، امام حسن عسکری (ع) را بر همه دل دادگان اهل بیت (ع) تبریک عرض می‌نماید.
به گزارش ایلنا، در پیام تبریك این انجمن آمده است: امام حسن عسکری (ع) می‌فرمایند: وصال خداوند سفری است که جز با مرکب شب زنده داری به دست نمی‌آید.
امام خمینی (ره) می‌فرمایند: ما مفتخریم که ائمه معصومین (ع) ما در راه تعالی دین اسلام و در راه پیاده کردن قرآن و تشکیل حکومت عدل در حبس و تبعید به سر برده‌اند.
مقام معظم رهبری می‌فرمایند: ائمه ما همیشه مظهر مقاومت و مظلومیت بوده‌اند. زندگی ائمه اطهار (ع) درسی پرمضمون و معرفتی راه گشاست.
آینه‌ها در طلوع فجری دیگر تابیدند و خبر از آمدن خورشیدی دیگر دادند. در لحظه‌های مترنم گلبرگ و شبنم، در صبحگاهی که از رخسار خجلت زده گل‌ها تراوش می‌کرد دوباره هاله‌ای از نور مدینه را در آغوش می‌فشرد و نبض دیوارهای آفتاب خورده شهر، در طلوع خورشیدی دیگر به طپش می‌افتد. مهر تابان یازدهم درخشید و زمین دوباره سرش را به مهمانی مبارک بالا گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز