خبرگزاری کار ایران

استقبال از بهار در منطقه شمیرانات

کد خبر : ۴۷۲۹۵

جشن استقبال از بهار پنج شنبه و جمعه‌های اسفندماه در قالب ویژه برنامه «فصل دل تکانی» در محوطه جنب فروشگاه «شهروند فرمانیه» اجرا می‌شود.

اینلنا: مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه یک و رییس فرهنگسرای ملل از برنامه‌های جشن استقبال از بهار در منطقه شمیرانات خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه یک، علیرضا زند وکیلی گفت: جشن استقبال از بهار پنج شنبه و جمعه‌های اسفندماه در قالب ویژه برنامه «فصل دل تکانی» در محوطه جنب فروشگاه «شهروند فرمانیه» اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اجرای طرح فراگیر «فصل دل تکانی» در مناطق ۲۲ گانه تهران اظهار داشت: این روز‌ها در هر خانه‌ای صحبت از خانه تکانی است اما شاید کمتر کسی دراین روز‌ها سراغی از گرد وغبار دلش بگیرد تا دیوارهای غبار گرفته دلش را با تکانی از سر گذشت به روشنی آینه کند. روزهای پایانی سال نیز به سرعت می‌گذرند چه خوب است که ما غبار کدورت را از دل‌هایمان بزداییم وبا قلبی پاک به استقبال بهار بروند.
مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه یک افزود: هر هفته عنوان برنامه‌ها با واژه‌های چون «گذشت و مهربانی»، «پرهیز از تجمل»، «انفاق»، «پاکیزگی» و «صله رحم» برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند پنج شنبه، جمعه‌های باقیمانده پایان سال از ساعت ۸ تا ۱۴ در برنامه‌های متنوع هنری «عکس یادگاری، خطاطی، نقالی، نمایش کودک، طراحی روی سفال، مسابقه، ساز دهل و نمایش........ شرکت کنند.
شهروندان می‌توانند جهت شرکت در برنامه» دل تکانی «و جشن استقبال طی روزهای یاد شده به نشانی: تجریش - خیابان شهید لواسانی (فرمانیه) - جنب میوه و تره بار لواسانی مراجعه نمایند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز