خبرگزاری کار ایران

لوون هفتوان و شیرین یزدانبخش به تماشای "بداهه گویی" نشستند

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۲۱

نمایش بداهه گویی از 10 مردادماه در تالار حافظ به صحنه رفته و علاقه‌مندان برای رزرو و خرید اینترنتی بلیت می‌توانند به سایت اینترنتی تیوال مراجعه کنند.

ایلنا: نمایش "بداهه گویی" نوشته اوژن یونسکو و کارگردانی بهرام تشکر در چهارمین شب اجرا میزبان دو هنرمند کشور شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، نمایش "بداهه گویی" شب گذشته(14 مرداد) درحالی روی صحنه رفت که لوون هفتوان، بازیگر تئاتر و سینما و همچنین شیرین یزدان‌بخش در تالار حافظ به تماشای این اثر نمایشی نشستند.

در توضیح داستان این نمایش آمده است: اوژن یونسکو در میان اندیشه‌های کذب، فریبنده و ناگوار فرهنگی و سیاسی با سه منتقد تئا‌تر درگیر و روبه‌روست...

این اثر نمایشی از 10 مردادماه در تالار حافظ به صحنه رفته و علاقه‌مندان برای رزرو و خرید اینترنتی بلیت می‌توانند به سایت اینترنتی تیوال مراجعه کنند.

حمیدرضا فلاحی، توماج دانش‌بهزادی،‌ فرزین محدث، علی ابدالی و ندا فرهنگ‌مهر بازیگر در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل عبارتند از: سحر داوری (مترجم)، بهنام تشکر (مشاور هنری)، کیومرث پوراحمد و بهروز تشکر (تهیه کنندگان)، بهرام تشکر (کارگردان)، ‌گروه بمرانی (موسیقی)، مهدی گلیج (مدیر تولید)، بهرام تشکر (طراح صحنه)، افسانه ناصری (طراح لباس)، ونداد فلاح (ترانه سرا)، اردلان منشی (برنامه‌ریز)، پژمان یاوری (دستیار کارگردان)، پریسا هاشم‌پور (منشی صحنه)، غزاله حقیقت خواه (مدیر صحنه)، پژمان یاوری (طراح پوستر و بروشور)، مریم پوراحمد (عکاس)، شبنم موتابی (روابط عمومی).

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز