خبرگزاری کار ایران

اجرای نمایش «باغبان مرگ» تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۷۲

این نمایش پس از یک هفته تعطیلی به مناسبت لیالی قدر از روز یکشنبه سیزدهم مردادماه اجرای خود را از سر می‌گیرد.

ایلنا: اجرای نمایش «باغبان مرگ» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی آروند دشت‌آرای تمدید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نمایش، این اثر که از نهم تیرماه در تالار شمس موسسه اکو روی صحنه رفته بود و هم‌اکنون با توجه به استقبال کم‌نظیر تماشاگران بناست اجرای خود را تا ۶ شهریورماه ادامه دهد.
در آخرین اثر گروه هنرهای اجرایی ویرگول؛ «باغبان مرگ» آتیلا پسیانی و طناز طباطبایی به ایفای نقش می‌پردازند. پیش‌تر در خبرهای این نمایش آمده بود که تماشای آن برای افراد زیر هجده سال ممنوع و به بیماران اعصاب و قلبی توصیه نمی‌شود.
این نمایش که پس از یک هفته تعطیلی به مناسبت لیالی قدر از روز یکشنبه سیزدهم مردادماه اجرای خود را از سر می‌گیرد، اجرای روز یکشنبه خود را برای عکاسان در نظر گرفته است که البته ورود برای عموم عکاسان آزاد نیست و عکاسان با در دست داشتن دعوتنامه قادر به عکاسی از این نمایش خواهند بود. درضمن «باغبان مرگ» در این روز فروش بلیط نخواهد داشت.
«باغبان مرگ» تا هفته اول شهریورماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در تالار شمس موسسه اکو واقع در اقدسیه، موحد دانش، بعد از آجودانیه، کوچه نیلوفر، پلاک ۶ روی صحنه خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز