خبرگزاری کار ایران

ادامه اجرای «من از سگ بودنم چیزهای جدیدی فهمیده بودم» در تالار استاد انتظامی

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۲۲

با پایان موقت نمایش «من از سگ بودنم چیزهای جدیدی فهمیده بودم» در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران؛ اجرای این نمایش بعد از ایام شب‌های قدر اجراهای خود را ادامه می‌دهد.

ایلنا: نمایش «من از سگ بودنم چیزهای جدیدی فهمیده بودم» بعد از پایان ایام شب‌های قدر به اجراهای خود در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه تئا‌تر پرومته، این اثر نمایشی که از ۲۳ تیر ماه اجرای خود را به کارگردانی و نویسندگی فرزاد امینی در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز کرده، با شروع شب‌های قدر ایام شهادت حضرت علی (ع) از روز جمعه ۴مرداد به اجرای خود به طور موقت پایان داد.
نمایش «من از سگ بودنم چیزهای جدیدی فهمیده بودم» از روز پنجشنبه ۱۰مرداد بعد از پایان شبهای قدر نیز اجرای خود را در سالن یاد شده ادامه می‌دهد.

نمایش «من از سگ بودنم چیزهای جدیدی فهمیده بودم» که اقتباسی از کتاب‌های «سگ ولگرد» و «سه قطره خون» صادق هدایت است، با استقبال کم نظیر مخاطبان روبرو بوده و جزو نمایش‌های پر فروش سالن استاد انتظامی در سال ۹۲ محسوب می‌شود.

بلیت این نمایش که با قیمت ۸۰۰۰ تومان ارائه می‌شود، به صورت روزانه در خانه هنرمندان ایران و به صورت اینترنتی در سایت تئا‌تر نت (لینک فروش مستقیم http: //theatrnet. com/shop/۶۶/۲۳۴۱) عرضه می‌شود. همچنین علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو و پیش خرید بلیط می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۲۳۹۰۹۰۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز