خبرگزاری کار ایران

اجرای نمایش «کوریالانوس» علی پویان به سال ۹۳ موکول شد؛

ایرج راد و سیاوش طهمورث در «چشم انداز از پل» هم‌بازی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۷۳

پس از توافق با مسئولان تئاترشهرقرار شد نمایش «کوریالانوس» شکسپیر در سال ۹۳ روی صحنه برود.

ایلنا: اجرای نمایش «کوریالانوس» اثر شکسپیر به کارگردانی علی پویان که قرار بود ازشهریور۹۲ در تئا‌تر شهر روی صحنه برود، به سال ۹۳ موکول شد و این کارگردان نمایش «چشم انداز از پل» آرتورمیلر را جایگزین آن کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، به گفته پویان، پس از توافق با مسئوولان تئاترشهرقرار شد نمایش «کوریالانوس» شکسپیر در زمان بهتری یعنی سال ۹۳ به صحنه برود و این کارگردان با حفظ نوبت اجرای آن درسال ۹۳، نمایش دیگری را جایگزین آن کند.
«چشم اندازی از پل» با گروهی از بازیگران حرفه‌ای تئا‌تر و سینما، مهرماه ۹۲، دریکی از تالارهای تئا‌تر شهر اجرا می‌شود.
ایرج راد، گلچهره سجادیه، اردلان شجاع کاوه، شقایق دهقان، محمد ساربان، امین زندگانی، سیاوش تهمورث، ژاله صامتی، عباس شادروان، منوچهرعلی‌پور، علیرضا دهقانی، امیر پیور، علیرضا زرکوشان و کیاندخت کیان‌پور بازیگران نمایش جدید پویان در تئا‌تر شهر هستند.
«چشم اندازی از پل» نوشته آرتور می‌لر درباره مهاجرت ایتالیایی‌ها به آمریکا و تجلی عشق در شرایط سخت مهاجرت است.
علاوه بر فرهاد توحیدی مقدم که به عنوان دراماتورژ در کنارعلی پویان است، کتایون فیض مرندی به عنوان طراح دکور و صحنه، بهییه خوشنویسان در مقام طراح لباس و کامبیز معمار و فریبا حسینی به عنوان طراح گریم در این نمایش حضور دارند.
همچنین بهزاد غریب‌پور، طراح پوس‌تر ومحمد بهرامی مدیر اجرایی این کار هستند.
دیگر عوامل نمایش هم عبارتند از: امیر هدایتی (انتخاب موسیقی)، گروه کارگردانی: سهیلا تیلاوی (دستیار و برنامه ریز)، فرانک ترابی (منشی صحنه)، امیر مولوی (دستیار اجرایی)، اختر تاجیک (عکاس) و فروغ سجادی (مدیر روابط عمومی).

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز