خبرگزاری کار ایران

همکاری سیامک صفری و بهاره رهنما برای خیریه؛

«حلقه مفقوده» به نفع موسسه برکت خوانش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۱۲

پیش‌تر در نمایش‌نامه خوانی‌های خیریه بنیاد برکت موسوم به شنبه‌های بابرکت هنرمندانی چون افشین هاشمی، نیما دهقانی، شبنم مقدمیف لیلی رشیدی و... نمایش‌نامه خوانی داشته‌اند.

ایلنا: نمایش‌نامه خوانی دیگری از سلسله نمایش‌نامه خوانی‌های بنیاد خیریه برکت، به نفع بانوان بی‌سرپرست و بد سرپرست برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در جدیدترین جلسه نمایش‌نامه خوانی بنیاد خیریه برکت، در روز شنبه (22 تیرماه) 1392، نمایشنامه «حلقه مفقوده» که رضا کاظمی آن را نوشته و کارگردانی می‌کند، توسط سیامک صفری و بهاره رهنما خوانش می‌شود.
تمامی عواید حاصل از این نمایش‌نامه خوانی صرف مخارج بانوان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار خواهد شد.
این نمایش‌نامه خوانی به مدت یک ساعت در تاریخ 22 تیر 1392 از ساعت 20 تا 21 در محل فرهنگسرای ارسباران با حضور هنرمندان تئاتر و سینما، برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این نمایش‌نامه خوانی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://www.tiwall.com/store/halghehaye-mafghode برای پیش خرید بلیط اقدام کنند.
هم اکنون صفری و رهنما «پسران آفتاب» نیل سایمون را بر صحنه تالار اصلی تئاتر شهر دارند که هر شب ساعت 21 اجرا می‌شود. پیش‌تر در نمایش‌نامه خوانی‌های خیریه بنیاد برکت موسوم به شنبه‌های بابرکت هنرمندانی چون افشین هاشمی، نیما دهقانی، شبنم مقدمیف لیلی رشیدی و... نمایش‌نامه خوانی داشته‌اند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز