خبرگزاری کار ایران

قادر آشنا به تماشای نمایش «چکامه رستاخیز» نشست

کد خبر : ۸۶۳۱۰

در همه ادیان و مذاهب همواره به دنبال نیکی و صداقت رفتن عنصر جدایی ناپذیر هستند و این امری پذیرفته شده است که می توان به آن توجه کرد.

ایلنا: مدیر کل هنرهای نمایشی نمایش "چکامه رستاخیز "را اثری قابل توجه در حوزه نقش ادیان الهی در مقابله با حکومت های خودکامه توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، قادر آشنا بعد از تماشای این اثر نمایشی با بیان این مطلب افزود: دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم همواره دربرگیرنده دو پدیده خیر و شر بوده است ضمن این که دراین چارچوب ما از معنا و ماده صحبت می کنیم که همه اینها می تواند در وجود هر انسانی قابل تامل و تفکر باشد. این معانی به شکلی درست در نمایش "چکامه رستاخیز" برای تماشاگر نشان داده شده است.

وی ادامه داد: در همه ادیان و مذاهب همواره به دنبال نیکی و صداقت رفتن عنصر جدایی ناپذیر هستند و این امری پذیرفته شده است که می توان به آن توجه کرد. البته این عناصر همیشه با حکومت های خودکامه و جبار منافات دارد. این نمایش هم نشان دهنده چنین رویکردهایی بود که با توجه فضای جغرافیایی نمایش، اثری قابل تامل بود و من از آن استفاده کردم.

نمایش " چکامه رستاخیز "نوشته آرتور میلر و کارگردانی داود دانشور تا 14 تیر ماه ساعت 19:30 در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز