خبرگزاری کار ایران

شهاب‌الدین حسین‌پور با رد اخبار منتشر شده:

«بیوه‌های غمگین...» هفته دوم آذر روی صحنه می‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۷۲

پس از اعلام رقم میزان حمایت مركزهنرهای نمایشی متاسفانه نمی‌توانیم تغییرات مورد نظر را ایجاد كنیم لذا فعلا قصد دارم با اعضای شورای حمایت در این ارتباط صحبت كنم.

ایلنا: روز گذشته(7 خرداد) یكی از روزنامه‌‌های صبح كشور خبر از شروع اجرای عمومی نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» نوشته محمدامیر یاراحمدی و كارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور داد اما این هنرمند اخبار منتشر شده در این رابطه را تكذیب كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهاب‌الدین حسین‌پور با اظهار بی‌اطلاعی از موضوع در همین رابطه عنوان كرد: هیچ صحبتی با من نشده بود و اصلا متوجه نیستم این اطلاعات را در گفتگو با چه كسی منتشر كردند اما آنچه در مذاكره با مسئولان مشخص شده؛ این است كه نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» طی 10 تا 15 آذرماه روی صحنه خواهد آمد.

وی در پاسخ به این سئوال كه آیا نمایش نسبت به اجرای جشنواره تغییر خواهد، داشت‌، گفت: در فكر تغییراتی بودم كه متوجه شدم آقار جلال تهرانی، طراح صحنه نمایش ما نیز با این اتفاق موافق است و قصد ایجاد تغییرات در كار را دارد.

وی ادامه داد: بخشی از مواد و چوب‌هایی كه برای اجرا در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر توسط گروه خریداری شده بود؛ امروز دیگر قابل استفاده نیست و ما عملا نمی‌توانیم از دكوری كه هنگام جشنواره داشتیم مانند سابق بهره ببریم، به این دلیل كه حجم كار بزرگ بود و برای خروج از سالن باید دكور را قطعه قطعه می‌كردیم. همچنین بخشی از ملزوماتی كه برای دكور مورد استفاده قرار گرفت؛ اجاره شد كه ناچار بودیم در شكل آن‌ها نیز تغییر ایجاد كنیم، به همین دلیل مجبور به خرید این ملزومات از مالك شدیم.

این هنرمند با تاكید بر اینكه در زمینه تامین منابع مالی برای ایجاد تغییر در دكور نمایش خود با مشكل مواجه است، اظهار داشت: پس از اعلام رقم میزان حمایت مركزهنرهای نمایشی متاسفانه نمی‌توانیم تغییرات مورد نظر را ایجاد كنیم. لذا فعلا قصد دارم با اعضای شورای حمایت در این ارتباط صحبت كنم بلكه بتوانیم تغییرات موردنظر را اعمال كنیم چون واقعا نیاز به حمایت آن‌ها داریم.

حسین‌پور ضمن بیان این مطلب كه نمایش تغییرات دیگری خواهد داشت، افزود: احتمال دارد یك صحنه به نمایش اضافه كنیم كه بسته به نظر نویسنده اثر و گروه بازیگران دارد. صحنه‌ای كه درنظر داریم تا حدی بر شیرینی و جذابیت نمایش برای مخاطب می‌افزاید و قطعا مورد پسند آن‌ها قرار خواهد گرفت.

این هنرمند جوان همچنین در رابطه با اجرای نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌كند» كه قرار است به زودی در تماشاخانه سنگلج روی صحنه بیاید، گفت: طی صحبت‌هایی كه پیش از این با مسئولان این مجموعه داشتیم قرار بود این نمایش از تاریخ 16تیر ساعت 9شب روی صحنه برود كه متاسفانه در ارتباط با ساعت اجرای كار در جدول اجراهای تماشاخانه سنگلج با مواردی موجه هستیم كه نیاز به گفتگو دارد.

وی افزود: قرار بود تمرین‌های گروه را از تاریخ 1خرداد ماه آغاز كنیم كه پس از منتشر شدن اخباری مبنی بر احتمال ایجاد تغییر در ساعت اجرای نمایش؛ تا این تاریخ امكان برگزاری تمرین نداشتیم و برنامه‌ها به هم ریخته است.

این هنرمند در پایان تصریح كرد: تماشاخانه سنگلج برای من پر از خاطرات خوب است، نخستین اجرای حرفه‌ای خود را در این سالن داشتم و لحظه‌های شیرینی را در آن تجربه كرده‌ام كه امیدوار هستم تكرار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز