خبرگزاری کار ایران

با حضور طوفان مهردادیان؛

تركیب بازیگران نمایش «چكامه رستاخیز» تغییر كرد

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۲۴

نمایش «چكامه رستاخیز» اثر آرتور میلر برای اجرای عمومی در سالن چهارسوی مجموعه تئاترشهر تهران آماده می‌شود و قرار است اویل خردادماه به روی صحنه بیاید.

ایلنا: با جدا شدن پرویز فلاحی‌پور از گروه بازیگران نمایش «چكامه رستاخیز» و اضافه شدن طوفان مهردادیان تركیب ایفای نقش بازیگران تغییر كرد.

به گزارش ایلنا، پس از این جابه‌جایی در تركیب ایفای نقش هنرمندان نیز تغییراتی صورت گرفت كه طی آن داوود دانشور در نقش (فیلیكس) و طوفان مهردادیان در نقش (هنری) به ایفای نقش خواهند پرداخت.

نمایش‌ »چكامه رستاخیز» به روایت داستان فرد قدرتمندی می‌پردازد كه تصمیم دارد برای دست یافتن به پول و قدرت بیشتر یك مبارز را در دوران معاصر به شیوه قرون وسطی به صلیب بكشد و در این راه از رسانه‌های بین‌المللی برای پوشش تصویری و مخابره این مراسم دعوت می‌كند و...

از این پس، داوود دانشور در نقش (فیلیكس)، طوفان مهردادیان (هنری)، پریسا مقتدی (امیلی)، شهریار رشیدعلی‌پور(اسكیپ)، هوشنگ قوانلو(كاپیتان)، رضا امامی (استانلی)، مژگان خالقی (جینین) و حسین گودرزی، مهدی اسدی و مسعود كبیری در نقش سرباز دانشور را در اجرای این اثر همراهی می‌كنند.

همچنین قدرت‌الله صالحی (دستیار كارگردان)، محمود هندیانی (مدیر اجرایی)، نینا نفیسی‌فرد (مدیر صحنه)، مهدیه مسلمی (منشی صحنه)، مهرداد دعوت‌خواه (عكس و فیلم)، نوژان مقدس (مسئول آكساسوار)، محمدرضا رشیدعلی‌پور (مسئول شبكه مجازی)، سجاد دلیری (تداركات)، شیوا رشیدیان (طراح صحنه و لباس)، سینا ییلاق‌بیگی (دستیار صحنه)، قرزانه عاقلی (دستیار لباس) این هنرمند را در آفرینش نمایش «چكامه رستاخیز» یاری می‌كنند.

این نمایش برای اجرای عمومی در سالن چهارسوی مجموعه تئاترشهر تهران آماده می‌شود و قرار است اویل خردادماه به روی صحنه بیاید.

دانشور چهار سال قبل نمایش «پای پیاده» اثر اسلاومیر مروژک را در سالن چهارسو تئاتر شهر کارگردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز