خبرگزاری کار ایران

سمینار تئاتر ملل در بازار کودک و نوجوان اسیتیج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۵۶

بازار کودک و نوجوان اسیتیج دارای 7 بخش است که بخش سمینار تخصصی و علمی از 8 تا 10 تیر ماه به عنوان نخستین بخش این بازار کار خود را شروع می‌کند.

ایلنا: دبیر نخستین بازار تئاتر کودک و نوجوان استیج از برگزاری سمینار علمی و تخصصی تئاتر ملل با حضور پنج قاره خبرداد.

به گزارش ایلنا، مجید امرایی(دبیر نخستین بازار تئاتر کودک و نوجوان استیج) اظهار داشت: همزمان با برگزاری این بازار سمینار تخصصی تئاتر ملل با حضور نمایندگانی از پنج قاره برگزار می شود که به معرفی تئاتر کودک و نوجوان خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه بازار تئاتر کودک و نوجوان با رویکرد اقتصاد تئاتر و با شعار «امروز کودکی را به تئاتر ببریم» برگزار می‌شود،‌گفت: این بازار دارای 7 بخش است که بخش سمینار تخصصی و علمی از 8 تا 10 تیر ماه به عنوان نخستین بخش این بازار کار خود را شروع می‌کند.

امرایی از رادیو تئاتر و دستاوردهای نو به عنوان بخش‌های ویژه این بازار اشاره کرد و بیان داشت: در بخش‌های رادیو تئاتر، گذرگاهی و صحنه‌ای گروه‌های نمایشی حضور پیدا می‌کنند؛‌همچنین غرفه‌های متعدد عرضه، مشاوره و فروش ابزار و ادوات اجرای نمایش کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

نخستین بازار تئاتر کودک و نوجوان به همت مرکز ملی اسیتج ایران و با حمایت کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان از ۱۰ تا ۱۲ تیر ماه با دبیری مجید امرایی برگزار می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز