خبرگزاری کار ایران

كارگردان نمایش «خانه سربی» مطرح كرد؛

قصه‌ی خانوده‌ای معمولی در شرایط غیرمعمولی

کد خبر : ۶۶۳۸۴

آنچه که باعث می‌شود این اثر علیرغم جدی بودن از رگه‌های طنز برخوردار باشد درگیری عمیق همراه با تخلیه روانی حاصل از واکنش تماشاگر نسبت به آدم‌ها و موقعیت‌های غریب در نمایش است.

ایلنا: كارگردان نمایش «خانه سربی» كه به زودی در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود معتقد است عاقلانه‌ترین ابزاری که می‌تواند انسان بحران زده‌ی امروز را تسلی بخشد، طنز است.

به گزارش ایلنا، علی نرگس‌نژاد نویسنده و کارگردان خانه‌ی سربی با بیان این مطلب، افزود: این بار تماشاگر در سالن اصلی تئاتر شهر با روایتی دارای رگه‌های طنز از افراد خانواده‌ای کاملا معمولی در شرایطی غیر معمول مواجه می‌شود و تلاش ما بر این است تا با این رویکرد در اجرای نمایش به نیازهای مخاطب پاسخ دهیم و البته به مسائل عمومی‌تری در خانواده‌ی ایرانی بپردازیم.

وی گفت: آنچه که باعث می‌شود این اثر علیرغم جدی بودن از رگه‌های طنز برخوردار باشد درگیری عمیق همراه با تخلیه روانی حاصل از واکنش تماشاگر نسبت به آدم‌ها و موقعیت‌های غریب در نمایش است.

خانه‌ی سربی با هنرمندی پانته آ پناهی‌ها، سیامک صفری، بابک حمیدیان، سحر دولت شاهی، فرزین صابونی، مینا ساداتی، طراحی لباس: آتوسا قلمفرسایی و به نویسندگی، کارگردانی و طراحی صحنه علی نرگس‌نژاد نیمه‌ی دوم اردیبهشت ماه در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز