خبرگزاری کار ایران

معاون سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد:

اعزام ۱۰ تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده سراوان

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۰۵

بر اساس اعلام خبرگزاری رویترز قدرت این زمین لرزه ۸ ریش‌تر و بر اساس سایت USGS قدرت این زمین‌لرزه ۸ / ۷ ریش‌تر ثبت شده است، به نقل از این خبرگزاری شهر رودبار افغانستان که در فاصله ۱۴۷ مایلی از مرکز زمین‌لرزه فاصله داشته است در پی این زلزله، لرزیده است.

ایلنا: معاون سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام ۱۰ تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده جهت بررسی وضعیت حادثه‌دیدگان خبر داد.

مرادی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت زلزله سیستان و بلوچستان که در شهرستان سراوان اتفاق افتاده است، گفت: این زلزله که لحظاتی پیش در عمق ۱۸ کیلومتری زمین رخ داده باعث لرزش‌هایی در کشورهای همسایه شده است.

معاون سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: ۱۰ تیم ارزیاب از استان‌ها و شهرهای مجاور محل حادثه به مناطق زلزله زده جهت بررسی میزان خسارات وارد شده اعزام شده‌اند.

مرادی‌پور قدرت این زلزله را ۵ / ۷ ریشتر اعلام کرد؛ در حالی که بر اساس اعلام رویترز قدرت این زمین لرزه ۸ ریشتر و بر اساس سایت USGS قدرت این زمین‌لرزه ۸ / ۷ ریش‌تر ثبت شده است،  شهر رودبار افغانستان که در فاصله ۱۴۷ مایلی از مرکز زمین‌لرزه فاصله داشته است در پی این زلزله، لرزیده است.

ادامه دارد...

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز