خبرگزاری کار ایران

در ۵ استان کشور؛

طرح تجهیز مددکاران به وسائل دفاع شخصی اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۳۹

مداخله مددکاران و حل مشکلات متاسفانه در چند سال اخیر تهدیدات جانی متعددی را برای مددکاران اجتماعی داشته است که طرح تجهیز مددکاران به وسائل ایمنی دفاع شخصی در جهت دفاع از جان و حفظ سلامتی ماموران است.

ایلنا: معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: به دنبال اجرای آزمایشی این طرح در استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و فارس، وسائل دفاع شخصی برای مددکاران اجتماعی خریداری شده است.

محمد نفریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت طرح تجهیر مددکاران اجتماعی به وسائل ایمنی، گفت: به دنبال اجرای آزمایشی این طرح در استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و فارس، وسائل ایمنی برای مددکاران اجتماعی خریداری شده است.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، تصریح کرد: مددکاران اجتماعی همواره به دنبال حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی با روش‌های مسالمت‌آمیز هستند ولی متاسفانه اغلب این ماموریت‌ها در مناطق بحران زده است که بدون شک مشکلات و خطرات متعددی را می‌تواند در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: مداخله مددکاران و حل مشکلات مددجویان متاسفانه در چند سال اخیر تهدیدات جانی متعددی را برای مددکاران اجتماعی داشته است که طرح تجهیز مددکاران به وسائل ایمنی در جهت دفاع از جان و حفظ سلامتی ماموران است.

نفریه درباره جزییات طرح تجهیز مددکاران به وسائل ایمنی خاطرنشان کرد: بنابر مفاد این طرح، تیم‌های سیار، سرپرست تیم و رانندگان به وسائل ایمنی مجهز می‌شوند.

وی اظهار کرد: سلامتی مددکاران اجتماعی برای ما مهم است و این طرح درحالی مطرح شد که امسال نیز شاهد چندین درگیری بین مددکاران و افراد بوده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز