خبرگزاری کار ایران

بی‌اطلاعی وزیر كار از ابطال حکم سعید مرتضوی

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۹۷

بودجه برنامه پزشک خانواده تخصیص یافته و دولت برای اجرای این برنامه اراده جدی دارد و در طول مدتی که گذشت کارهای خوبی در این راستا صورت گرفته است.

ایلنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با ابطال حکم سعید مرتضوی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: ما مرد قانون هستیم و در مرز قانون حرکت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، در حاشیه مراسم جشن سپاس از مدال‌آوران پاراالمپیک گفت: اصل مشاوره ژنتیک جزء برنامه‌های مهم ما است که در این راستا چند مرکز مشاوره ژنتیک به بهره‌برداری رسیده و سعی می‌کنیم در حداقل زمان ممکن نسبت به پوشش کامل آن در سراسر کشور اقدام کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مشاوره ژنتیک تشویقی‌ است نه الزامی، ادامه داد: با اجرای مشاوره ژنتیک از تولد‌هایی که منجر به معلولیت می‌شوند، جلوگیری شده و در این راستا با روش‌های تشویقی حداکثر افرادی که در آستانه باروری هستند مشاوره ژنتیک دریافت می‌کنند.

شیخ الاسلامی همچنین در رابطه با عدم تخصیص اعتبار برنامه پزشک خانواده گفت: بودجه برنامه پزشک خانواده تخصیص یافته و دولت برای اجرای این برنامه اراده جدی دارد و در طول مدتی که گذشت کارهای خوبی در این راستا صورت گرفته است.

وی در رابطه با فعالیت سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: این سازمان در حال حاضر کار خود را انجام می‌دهد اما چون این سازمان نوبنیاد است برای رسیدن به مسئولیت خود نیاز به زمان دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با ابطال حکم سعید مرتضوی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: ما مرد قانون هستیم و در مرز قانون حرکت می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز