خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با ایلنا:

انفجار کپسول در کارخانه شاهرود جان سه نفر را گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۷۶

متاسفانه به علت مجاورت این انفجار با آسایشگاه کارگران، سقف دو آسایشگاه فرو ریخته است/ چهار تیم عملیاتی در اسرع وقت جهت امدادرسانی به مصدومان اعزام شده‌اند و انتقال مصدوم با کمک تیم‌های امدادی صورت گرفته است.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: انفجار کپسول اکسیژن در کارخانه سیمان شاهرود جان سه نفر را گرفت که دو کارگر در دم کشته شد و یک پیمانکار نیز با توجه به شدت صدمات وارده، به بیمارستان منتقل شد که در راه جان باخت.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از انفجار یک کپسول اکسیژن کاربیت در کارخانه سیمان شاهرود خبر داد و گفت: شب گذشته یک کپسول اکسیژن کاربیت در اثر عدم رعایت نکات ایمنی منفجر شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: متاسفانه به علت مجاورت این انفجار با کارگاه کارگران، سقف کارگاه فرو ریخته است و در پی این ریزش متاسفانه دو کارگر در دم کشته شد و یک پیمانکار نیز با توجه به شدت صدمات وارده، به بیمارستان منتقل شد که در راه جان باخت.

وی گفت: چهار تیم عملیاتی در اسرع وقت جهت امدادرسانی به مصدومان اعزام شده‌اند و انتقال مصدوم با کمک تیم‌های امدادی صورت گرفته است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز