خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

پلیس تا پایان شام غریبان در آماده باش است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۳

از مسئولان می‌خواهیم تبلیغات محیطی را به عنوان یک بخش اثرگذار در ارتقای رفتارهای ترافیکی جدی بگیرند. زیرا راننده با دیدن این تبلیغات دقایقی با خود درگیر شده و این امر سبب ترویج فرهنگ صحیح رانندگی خواهد شد.

ایلنا: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت:از امروز تا پایان مراسم شام غریبان تمام نیروهای پلیس راهور آماده باش کامل هستند.

به گزارش ایلنا، حسین رحیمی در حاشیه نشست فصلی سازمان حمل و نقل و پلیس راهور با بیان اینکه برای بهبود وضعیت ترافیک باید جلسات شورای ترافیک منطقه‌ای در تمام مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار شود، گفت: تمام تلاش‌ها برای مدیریت بهتر ترافیک باید حول سه محور ارتقای انضباط ترافیکی، روان سازی ترافیک و کاهش تلفات و تصادفات باشد.

وی ادامه داد: ارتقاء انضباط ترافیکی به عنوان محور اصلی باید مورد توجه قرار گیرد. در عین حال باید به روان سازی ترافیک به عنوان قله کار توجه شود. پس از آن نتیجه این دو فرایند کاهش تلفات و تصادفات است. به نوعی باید گفت اگر تمام برنامه ریزی‌ها بر روی این سه محور متمرکز شود نتایج بسیار خوبی بدست خواهد آمد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به مدیریت بهتر ترافیک تهران باید جلسات شورای ترافیک در سطح منطقه نیز برگزار شود گفت: به عنوان مثال در دو بارندگی اخیر با توجه به جلسات درون سازمانی که با معاون حمل و نقل ترافیک و معاون خدمات شهری شهرداری برگزارشد، آبگرفتگی‌ها به حداقل رسید و جایی هم که آبگرفتگی داشتیم به سرعت جمع آوری شد.

رحیمی تاکید کرد: شورای ترافیک منطقه‌ای راهکار پیشنهادی است که مسئولان در آن شورا می‌توانند برای یک ماه آینده در سطح منطقه مشکلات احتمالی را پیش بینی و برای آن برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه ناهنجاریهای ترافیکی علت اصلی نابسامانی، ترافیک و سوانح در پایتخت است، گفت: در رابطه با بهبود و اصلاح ترافیکی باید برنامه ریزیهای مفصل، عمیق و گسترده داشته باشیم. به رغم آنکه علمای این بخش معتقدند کار آموزشی زمانبر است اما به اعتقاد بنده مردم تهران فرهنگ پذیرند و باید برای این بخش در تمامی زمینه‌ها برنامه ریزی کرد.

رحیمی افزود: از مسئولان می‌خواهیم تبلیغات محیطی را به عنوان یک بخش اثرگذار در ارتقای رفتارهای ترافیکی جدی بگیرند. زیرا راننده با دیدن این تبلیغات دقایقی با خود درگیر شده و این امر سبب ترویج فرهنگ صحیح رانندگی خواهد شد و بر این اساس باید تشکیل کارگروه ویژه ارتقای فرهنگ ترافیک در هر منطقه نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه تاکید کرد: از امروز تا پایان مراسم شام غریبان تمام نیروهای پلیس راهور آماده باش کامل هستند و تلاش خواهیم کرد با توجه به عزاداری هیئت‌ها در سطح شهر خدمات لازم را در جهت بهبود وضعیت ترافیک انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز