خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه همکاری بین هلال احمر و یونیسف

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۳

در راستای پیشگیری از سوانح رانندگی در بین جوانان و نوجوانان، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

ایلنا: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) با محوریت تهیه یک مدل آموزشی برای جوانان عضو سازمان جوانان هلال احمر برای پیشگیری از سوانح رانندگی بین جوانان و نوجوانان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایلنا، در راستای پیشگیری از سوانح رانندگی در بین جوانان و نوجوانان، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

در مراسم امضای این تفاهم نامه،دبیر کل جمعیت هلال احمر این تفاهم نامه را اولین تفاهم نامه مشترک میان جمعیت هلال احمر و صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) عنوان کرد و گفت: این تفاهم نامه می‌تواندشروع خوبی برای همکاری‌های مشترک میان جمعیت هلال احمر و یونیسف باشد.

طاهر رستمی در رابطه با رویکرد جمعیت هلال احمر با جامعه جوانی روبرو،افزود: از مجموع دو میلیون داوطلب عضو جمعیت هلال احمر حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جوان هستند که پتانسیل و توانمندی خوبی را در اختیار جمعیت هلال احمر قرار داده‌اند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به مشارکت جوانان سازمان جوانان در طرح‌های کاهش غریق سواحل خزر، راهنمایی مسافرین تابستانی، کمک به زلزله زدگان و شرکت در اردوهای دانشجویی افزود: این تفاهم نامه نیز می‌تواند در شکل گیری یک رفتار اجتماعی و کاهش تصادفات رانندگی موثر باشد.

در این دیدار محمد المنیر صفی الدین، نماینده صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) در ایران با تبریک آزادی هیئت ایرانی  گروگان گرفته شده،افزود: تصادف عامل اصلی مرگ و میر بویژه در قشر جوان است و این تفاهم نامه می تواند در شکل گیری یک رفتار سالم رانندگی تاثیر گذار باشد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با توجه به توانمندی‌ها و دسترسی مناسب به گروههای هدف که‌‌ همان جوانان است می‌تواند در اصلاح رفتار‌ها در زمینه رانندگی نقش مهمی داشته باشد.

در این دیدار محمد جعفریان رئیس سازمان جوانان هلال احمر نیز با اشاره به اهداف این تفاهم نامه افزود: با تهیه یک مدل آموزشی برای جوانان عضو سازمان جوانان هلال احمر میتوانیم برای پیشگیری از سوانح رانندگی بین جوانان و نوجوانان اقدام کنیم.

وی با اشاره بر آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی در کشور افزود: ما نیاز به یک الگوی رفتاری صحیح در رانندگی میان جوانان داریم که با انعقاد این تفاهم نامه گام بلندی در رسیدن به الگو برداشته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز