خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران خبر داد:

نظارت مکانیزه بر عمده محورهای پر خطر تهران

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۰

از ۴۸ ساعت گذشته تردد خودروهای سنگین در تونل‌های نیایش، توحید و رسالت به صورت مکانیزه اعمال قانون می‌شود.

ایلنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در نشست خبری طرح ترافیکی پایان سال از تجهیز جاده‌های درون شهری و برون شهری تهران به بیش از ۳۶۳ دوربین مدار بسته خبر داد و گفت: عمده محورهای پر خطر تهران در ایام نوروز به صورت مکانیزه تحت کنترل هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در نشست خبری طرح ترافیکی پایان سال به تجهیز محور‌های مجاور تهران و مناطق پرخطر اطراف تهران به بیش از ۱۳۰ دوربین لیزرگان اشاره کرد و گفت: خودروهایی که مرتکب تخلف شوند تا پایان فروردین ضبط می‌شوند همانند سال‌های قبل که این کار را با جدیت تمام انجام دادیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به اتمام اعتبار طرح ترافیک سال ۹۱ قبل از ایام نوروز تاکید کرد و افزود: افرادی که طرح ترافیک سال ۹۲ را ثبت نامه کرده‌اند موظفند این کارت را جهت تردد در طرح ترافیک سال آتی دریافت کنند و سعی داریم طرح ترافیک ۹۱ را مانند سال قبل تمدید نکنیم که در این زمینه به شهرداری تاکید کرده‌ایم که کارت‌ها را تا قبل از سال ۹۲ به مردم ارائه کند.

رحیمی درباره تجهیز تونل‌های تهران به دوربین ثبت و کنترل سرعت تصریح کرد: این دوربین‌ها در تونل‌های توحید و رسالت نصب شده‌اند و در باند شمالی تونل نیایش تا امروز ۱۰ دوربین نصب کرده‌ایم و با توجه به وعده‌های شهرداری باند جنوبی این تونل تا قبل از عید افتتاح می‌شود که۱۰ دوربین دیگر در باند جنوبی نصب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین ۱۲ دوربین جهت کنترل عبور از خط اضطرار در دو باند شمالی و جنوبی تونل نیایش نصب می‌شود.
رحیمی از نصب ۱۱۷ دوربین در خروجی‌های طرح ترافیک خبر داد و افزود: علاوه بر ۱۵ تقاطع قبلی در ۳۴ تقاطع دیگر جهت کنترل عبور از چراغ قرمز و تجاوز به گذر عابران پیاده و دوربین‌های مداربسته نصب می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بیان کرد: از ۴۸ ساعت گذشته تردد خودروهای سنگین در تونل‌های نیایش، توحید و رسالت به صورت مکانیزه اعمال قانون می‌شود.

وی همچنین از نصب ۶۰ دوربین کنترل سرعت در بزرگراه‌ها خبرداد و افزود: اکثر بزرگراه‌های تهران به دوربین مجهز شده‌اند و از شهرداری تهران بابت ارائه خدمات و همکاری سپاسگذاری می‌کنیم.

رحیمی در رابطه با اصول ایمنی موتورسیکلت‌ها تاکید کرد: متاسفانه همچنان موتورسیکلت‌های فرسوده و فاقد پلاک‌های ملی در حال تردد هستند و حتی موتورهای تازه تولید شده اصول ایمنی را رعایت نکردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز