خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس نیجریه در ستاد مبارزه با مواد مخدر:

معضل مواد مخدر یک معضل بین‌المللی است

کد خبر : ۱۸۹۸۶

عمده مصرف مواد مخدر در کشور مربوط به تریاک، هرویین و حشیش می‌شود/متاسفانه با گسترش آموزش تهیه آمفتامین از طریق اینترنت به جوانان داخل کشور وارد چالش بزرگی شدیم.

ایلنا: رییس پلیس نیجریه گفت: معضل مواد مخدر را یک معضل بین المللی است و باید همه کشور‌ها در این زمینه همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ژنرال محمد ابوبکر رئیس پلیس نیجریه در دیدار با رئیس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر معضل مواد مخدر را یک معضل بین المللی دانست وگفت: باید همه کشور‌ها در این زمینه همکاری داشته باشند تا در حل این معضل بین المللی موفق شویم.

وی از اقدامات پلیس ایران در مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان در جوامع بین المللی تقدیر کردو گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری بیشتر انتقال و حمل و نقل مواد مخدر را در مرزهای بین المللی کنترل کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در رابطه با همکاری این ستاد با جوامع بین المللی تصریح کرد: جهت همکاری‌های بیشتر با کشورهای دنیا افسرهای مشترکی با بسیاری از کشور‌ها از جمله ترکیه، روسیه، افغانستان و... داریم.

مؤیدی در رابطه با انتقال مواد مخدر از سمت جوامع غربی به کشور ایران خاطرنشان کرد: از آنجایی که جوامع غرب نسل جوان ایران را هدف خود انتخاب کرده‌اند شاهد ورود آمفتامین‌ها از غرب به داخل کشور بوده‌ایم که با تصویب و تنظیم قوانین جدید توانستیم این موضوع را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه با گسترش آموزش تهیه آمفتامین از طریق اینترنت به جوانان داخل کشور وارد چالش بزرگی شدیم ولی خوشبختانه توانستیم فضای مناسبی را برای مبارزه با تهیه و توزیع این مواد در کشور برقرار کنیم.

مؤیدی در ربطه با کیفیت مصرف مواد مخدر در کشور افزود: عمده مصرف مواد مخدر در کشور مربوط به تریاک، هرویین و حشیش می‌شود که این مواد را تا حد زیادی در کنترل ستاد قرار گرفته است و به دنبال تلاش بیشتر در این زمینه هستیم.

در پایان این دیدار، مقامات پلیس نیجریه از نمایشگاه ستاد مبارزه با مواد مخدر و همچنین چند سگ‌ مواد‌ یاب تربیت شده بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز