خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و گوی ایلنا با احمدی لاشکی مطرح شد؛

آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۷۸

درحوزه آموزش گله مندی هایی از طرف نمایندگان مطرح است/ كمتر از 5 ماه دیگر نتیجه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را به مردم اعلام خواهیم كرد/ تحقیق و تفحص مجلس از دانشگاه آزاد به سمت سیاسی شدن سوق نیابد قطعا آورده مناسبی را به همراه خواهد داشت.

ایلنا: عضو كمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس گفت: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در سراسر كشور انجام می شود و محدود به دانشگاه خاصی نیست.

قاسم احمدی لاشكی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی گفت:كمیته تحقیق و تفحص كار خود را به خوبی انجام می‌دهد،ولی درحوزه آموزش گله مندی‌هایی از طرف نمایندگان مطرح است، چرا كه همكاری ها متناسب با پیگیریهای نمایندگان نبوده است.

وی افزود:در جهت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد یك فرصت شش ماهه ای را كمیته درخواست كرده كه تا كنون یك ماه آن سپری شده است.

نماینده چالوس و عباس آباد در مجلس گفت:كمتر از 5 ماه دیگر نتیجه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را به مردم اعلام خواهیم كرد.

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان كرد:در یك ماه گذشته كمیته تحقیق و تفحص اقدامات ساختاری را انجام داده است و در این زمینه كارشناس های باتجربه نیز بهره گرفته ایم.

احمدی لاشكی خاطرنشان كرد: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در سراسر كشور انجام می‌شود و محدود به دانشگاه خاصی نیست.

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر تحقیق و تفحص مجلس از دانشگاه آزاد به سمت سیاسی شدن سوق نیابد، قطعا  آورده مناسبی را به همراه خواهد داشت.

نماینده چالوس و عباس آباد اظهار داشت:در طرح تحقیق و تفحص تیم و كمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد نقاط مثبت دانشگاه را نیز مورد ارزیابی قرار خواهند داد و این نقاط را اعلام خواهند كرد.

احمدی لاشكی تصریح كرد: من اعتقاد دارم اگر دید غالب اعضای كمیته تحقیق و تفحص مباحث سیاسی نشود و دانشگاهی باشد به نتایج مثبتی دست خواهیم یافت، اما اگر در این مسیر به سمت سیاست سوق یابیم آسیب خواهیم دید.

وی در ادامه بیان كرد:در تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد هم به مسائل و مشكلات و موضوعاتی كه قبل از ورود آقای دانشجو به دانشگاه آزاد و هم مواردی كه در زمان ورود دانشجو و بعد از آن،  مورد بررسی اعضای كمیته تحقیق و تفحص  قرار خواهد گرفت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز