خبرگزاری کار ایران

یکی از طراحان اصلی طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایلنا؛

کتاب‌های درسی باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب می‌رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۴

محتوای کتاب‌های درسی باید قبل از چاپ و توزیع به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌رسید در حالی که این كارصورت نگرفته است.

ایلنا: نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: محتوای کتاب‌های درسی ابتدا باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب می‌رسید و بعد از آن چاپ و توزیع می‌شد.

موسی الرضا ثروتی در گفت‌وگو با خبرنگارایلنا در مورد استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: مطرح شدن استیضاح آقای حاج بابایی به بعد از آرام شدن اوضاع و احوال اقتصادی کشور موکول شده است.

وی در مورد دلایل استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: انتخاب مدیران سلیقه‌ای، ویژه و خاص، محتوای کتاب‌های درسی، ساختار نظام آموزشی، عدم اجرای طرح‌ها و برنامه‌هایی که آقای حاجی بابایی درابتدای وزارتشان مطرح کرده بود، از جمله دلایل طرح استیضاح وزیرآموزش وپرورش است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به محتوای کتاب‌های درسی اشاره کرد و افزود: محتوای کتاب‌های درسی باید قبل از چاپ و توزیع به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌رسید در حالی که این كارصورت نگرفته است.

ثروتی خاطرنشان کرد: ابتدا باید شورای عالی انقلاب فرهنگی محتوای کتاب‌های درسی را به تصویب می‌رساند و بعد نظام آموزشی ۳. ۳. ۶ اجرایی می‌شد.


وی افزود: استخدام‌های غیرقانون در آموزش و پرورش، پارتی بازی و عدم اجرای قانون از دیگر بندهای استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز