خبرگزاری کار ایران

رییس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی خبر داد

برگزاری کارگاه عملی فرسودگی زیستی سطوح سنگی در پاسارگاد

کد خبر : ۷۵۰۱۶

طی این کارگاه عملی 20 پژوهشگر در خصوص فرسودگی های بیولوژیکی در بسترهای سنگی، آموزش های لازم را فرا می گیرند.

ایلنا: رییس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: کارگاه عملی فرسودگی زیستی در سطوح سنگی، فردا (2 خرداد) در پاسارگاد برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، پریسا محمدی از برگزاری کارگاه فرسودگی زیستی در پاسارگاد خبر داد و افزود: این کارگاه عملی با هدف بررسی و آشنایی پژوهشگران با بحث فرسودگی زیستی در سطوح سنگی و استفاده از نظرات و تجربیات اساتید خارجی برگزار خواهد شد.

وی خود را به عنوان یکی از مربیان این کارگاه آموزشی معرفی کرد و یادآور شد: دکتر سرجینو فاورولونگو از دانشگاه تورین ایتالیا و دکتر سهرابی سرپرست پژوهشکده مرمت و حفاظت آثار تاریخی، به عنوان مربی و پروفسور پیر لویجی نیمیس (از بنیانگذاران اصلی مطالعات گلسنگهای مخرب)از کشور ایتالیا به عنوان مشاور، در این کارگاه حضور دارند.

محمدی اظهار داشت: طی این کارگاه عملی 20 پژوهشگر در خصوص فرسودگی های بیولوژیکی در بسترهای سنگی، آموزش های لازم را فرا می گیرند.

رییس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان افزود: کارگاه عملی فرسودگی زیستی در سطوح سنگی در محوطه باستانی پاسارگاد برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز