خبرگزاری کار ایران

سفر حدود ۵ میلیون گردشگر به استان کردستان در تعطیلات نوروز

کد خبر : ۶۰۸۴۱

در ایام نوروز امسال شاهد افزایش ۲۴ درصدی ورود گردشگران و مسافران نوروزی به استان كرمانشاه بوده‌ایم و در زمینه اقامت مسافران نوروزی نیز شاهد افزایش ۴۰ درصدی نسبت به ایام نوروز سال قبل بودیم.

ایلنا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت میزان سفر‌ها به استان در ایام تعطیلات نوروزی، از مسافرت ۴ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۱۰۵ نفر از هموطنانمان به کردستان خبر داد و اضافه کرد: این آمار با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بوده است.

وی آمار بازدیدکنندگان از آثار و مراکز گردشگری استان را ۲ میلیون و ۸۱۵ هزار نفر ذکر کرد و گفت: این آمار در قیاس با سال گذشته ۱۲۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه نیز در ایننشست از رشد ۲۹ درصدی بازدید از موزه‌های استان در نوروز امسال خبر داد و موزه تکیه معاون الملک را پربازدید‌ترین موزه استان در این ایام معرفی کرد.

جلیل رحیمی با اعلام این خبر گفت: همچنین در ایام نوروز امسال شاهد افزایش ۲۴ درصدی ورود گردشگران و مسافران نوروزی به استان و در زمینه اقامت مسافران نوروزی نیز شاهد افزایش ۴۰ درصدی نسبت به ایام نوروز سال قبل بودیم.

رحیمی یادآور شد: در بازدید از موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی فرهنگی استان کرمانشاه نیز رشد ۲۹ درصدی محقق شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز