خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در بازدید از خدمات درمانی حجاج:

خدمت هرچقدر باشد برای ملت کم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۱

بخش دیگر این موفقیت مربوط به عملکرد تیم پزشکی و نحوه برخورد و خدمات رسانی آنان است که با اطلاعات و ارزیابی‌ها خوشبختانه کادر پزشکی به خوبی با بیماران برخورد می‌کند

ایلنا: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار از خدمات درمان حجاج گفت: اگر چه شرایط پزشکی خوبی داریم اما برای رسیدن به شرایط ایده ال، ما باید به نیمه خالی لیوان خدمات رسانی خود توجه کنیم و پندارمان این باشد که هر چه بیشتر خدمت می‌کنیم، انگار کار کمی برای این ملت ارجمند انجام داده‌ایم.

به گزارش ایلنا، در دیدار نماینده ولی فقیه از مراکز درمانی حجاج که برخی از مسئولان و معاونان بعثه مقام معظم رهبری نیز در آن حضور داشتند.

حجت الاسلام قاضی عسکر با عیادت از بیماران حاضر در بیمارستان، در جریان روند درمانی آن‌ها قرار گرفت و با اشاره به رضایت خود از نحوه خدمات رسانی پزشکی به حجاج، از روند بهداشتی حاکم بر مجموعه‌های مختلف خدمات رسانی و تعداد کم بیماران ابراز خشنودی کرد.

وی در رابطه با ارائه خدمات درمانی به حجاج گفت: خوشبختانه طی این مدت بیماران کمی داشته‌ایم که این نشان دهنده تاثیرگذاری برنامه بهداشتی تدوین شده و در حال اجرا است.

سرپرست حجاج دررابطه با نحوه اجرایی خدمات درمانی تصریح کرد: برنامه بهداشتی از دو بخش پیشگیری جدی در تمام بخش‌ها شروع می‌شود که از آموزش‌های قبل از سفر به زائران تا دستورات حین سفر، مسائل بهداشتی محیط و هتل‌ها و از همه مهم‌تر برنامه بهداشتی تهیه، آماده سازی و طبخ غذا باید اشاره کرد که تعداد اندک بیماران تاکنون نشان از صحت این روند دارد.

وی افزود: بخش دیگر این موفقیت مربوط به عملکرد تیم پزشکی و نحوه برخورد و خدمات رسانی آنان است که با اطلاعات و ارزیابی‌ها خوشبختانه کادر پزشکی به خوبی با بیماران برخورد می‌کند تا برای بیمار هیچ تشویش و نگرانی ایجاد نشود که اضطراب و نگرانی برای یک زائر در سفر همچون سم است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های برخی از بخش‌ها همچون آزمایشگاه که به گفته مسئولان در حد یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی است، به برگزاری همایش پزشکی در حج در تهران اشاره کرد و گفت: این همایش در تهران با حضور ۱۷ کشور و ارائه ۲۲۰ مقاله تخصصی حوزه حج انجام شد و خوشبختانه اثرات آن را در دانش افزایی کادرهای پزشکی و درمانی اکنون شاهد هستیم.

قاضی عسکر در رابطه با وضعیت خدمات درمانی امسال بیان کرد: اگر چه شرایط پزشکی خوبی داریم اما برای رسیدن به شرایط ایده ال، ما باید به نیمه خالی لیوان خدمات رسانی خود توجه کنیم و پندارمان این باشد که هر چه بیشتر خدمت می‌کنیم، انگار کار کمی برای این ملت ارجمند انجام داده‌ایم.

علی ریاض، به آمار پایین شمار زائران بیمار تاکنون نسبت به آمارهای سال گذشته اشاره کرد و گفت: مثل هرسال بیشترین بیماران این مرکز بیماران دیابتی و فشار خونی‌ها هستند و خوشبختانه تاکنون هیچ بیماری در این منطقه اپیدمی نشده و زائران و خانواده‌هایشان نگران سلامتی خود نباشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز