خبرگزاری کار ایران

حاشیه نگاری مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست؛

از کلیپی که پخش نشد تا سخنرانی که ناتمام ماند

کد خبر : ۱۰۴۰۸۵

در هنگام تبیین دستاوردهای سازمان حفاظت محیط زیست در زمان ریاست محمدجواد محمدی‌زاده حضار با سوت و کف موجب شدند تا وی نتواند گزارش خود را ادامه دهد و از وی خواستند تا به سخنرانی خود پایان دهد.

ایلنا: مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مراسم تودیع و معارفه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، "زکریا یازرلو" معاون آموزش سازمان حفاظت محیط زیست که به نمایندگی از معاونان و مدیران سازمان به ایراد سخنرانی پرداخت در هنگام تبیین دستاوردهای سازمان حفاظت محیط زیست در زمان ریاست محمدجواد محمدی‌زاده حضار با سوت و کف موجب شدند تا وی نتواند گزارش خود را ادامه دهد و از وی خواستند تا به سخنرانی خود پایان دهد.

همچنین در این مراسم به علت ازدحام جمعیت جا برای بسیاری از میهمانان در سالن نبود و بنابراین بسیاری سرپا و یا بیرون از سالن حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همچنین در بخشی از این مراسم قرار بود کلیپی از عملکرد ۴ ساله محیط زیست ارائه شود که مجددا حضار با صدای بلند درخواست کردند که این کلیپ پخش نشود.

همچنین در هنگام سخنرانی محمد جواد محمد زاده، رئیس اسبق سازمان محیط زیست بسیاری از افراد حاضر در سالن که کارمندان این سازمان بودند در میان سخنرانی با اعتراض به عملکرد وی، درخواست پاسخگویی به مطالباتشان که اجرایی نشده بود را داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز