خبرگزاری کار ایران

پیوست اجتماعی زمینه ساز توسعه محلات منطقه ۱۰

کد خبر : ۹۵۸۲۵

عمده توجه اتاف بررسی زمینه‌های کالبدی - اجتماعی پروژه‌ها، مشخص کردن ذی نفعان پروژه، به حداقل رساندن آسیب‌های اقدامات توسعه‌ای و ارائه پیشنهادات جبرانی است.

ایلنا: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ از اجرای ده‌ها طرح پیوست اجتماعی و فرهنگی به منظور تسهیل در توسعه محلات خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر حسین بهاری صفت معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: تاکنون اداره مطالعات اجتماعی منطقه، بیش از ۲۰ طرح پیوست اجتماعی و فرهنگی انجام داده است که در آن اتاف (ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی) به بررسی ابعاد اجتماعی و فرهنگی پروژه‌های اجرایی، قبل، در حین و پس از اجرا می‌پردازد.

وی افزود: عمده توجه اتاف بررسی زمینه‌های کالبدی-اجتماعی پروژه‌ها، مشخص کردن ذی نفعان پروژه، به حداقل رساندن آسیب‌های اقدامات توسعه‌ای و ارائه پیشنهادات جبرانی است.

به گفته وی اتاف در پی تحقق شهری ایده ال و جلب مشارکت شهروندان و ایجاد شهری پویا است که اساس آنرا ساکنین شهر بنا می‌نهند و موضوعات «پیوست اجتماعی و فرهنگی، سرپوشیده نمودن زمین بازی کوچه عطایی و ملکی فرد، توسعه و تجهیز سرای محله سلسبیل شمالی و جنوبی، طرح توسعه و تجهیز سرای محله هفت چنار و طراحی و اجرا شبکه آبرسانی و ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی سطح منطقه» از شاخص‌ترین موضوعاتی که در منطقه به آن پرداخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز