خبرگزاری کار ایران

در محله های مرکزی شهر انجام شد؛

برگزاری بیش از ۲۲۰ کارگاه و دوره آموزشی ویژه بانوان در ماه مبارک رمضان

کد خبر : ۹۴۹۷۹

اجرای برنامه‌های ویژه بانوان در سطح منطقه را با هدف توانمندسازی، ارتقای سطح آگاهی، بهبود شاخص های سلامت جسمانی و روحی و متنوع سازی اوقات فراغت و ایجاد بسترهای لازم برای گسترش تفریحات سالم و ورزش های همگانی است.

ایلنا: معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه۱۱ از برگزاری بیش از ۲۲۰ کارگاه و دوره آموزشی ویژه بانوان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد کریملو در تشریح جزئیات این خبر افزود: این کارگاه‌ها در قالب ۱۵ عنوان برنامه کلی با موضوعات مختلف ویژه بانوان اجرا شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برگزاری ۱۶ جلسه مشاوره دینی باعنوان احیاگران نور، برگزاری همایش تخصصی عفاف و حجاب، برگزاری مسابقه سفره برکت، برگزاری کارگاههای آموزشی مهارت‌های پیش از ازدواج، اجرای ۴ مراسم جشن عبودیت، مراسم روخوانی و جزءخوانی قرآن کریم در سطح محلات، برپایی سفرهای افطاری ویژه ایتام و نیازمندان، توزیع سبد کالا به نیازمندان، برگزاری ۳۰کارگاه آموزشی فلسفه روزه داری و تفسیر قرآن کریم، آموزش قرآن و نماز به کودکان اشاره کرد.

وی اجرای برنامه‌های ویژه بانوان در سطح منطقه را با هدف توانمندسازی، ارتقای سطح آگاهی، بهبود شاخص‌های سلامت جسمانی و روحی و متنوع سازی اوقات فراغت و ایجاد بسترهای لازم برای گسترش تفریحات سالم و ورزش‌های همگانی برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز