خبرگزاری کار ایران

اجرای سه طرح جهادی ویژه تا پایان فصل تابستان در منطقه ۱۰ تهران

کد خبر : ۹۴۹۷۸

برای ارائه تسهیلات بیشتر به دانش اموزان منطقه و تامین بخشی از نیازهای آموزشی آنها قرار است با همکاری مدارس گروهی از دانش آموزان نخبه همین مدارس به صورت رایگان به دانش موزان مردودی خرداد ماه آموزش دهند.

ایلنا: همزمان با شروع دور دوم برنامه‌های فرهنگی فصل تابستان پس از پایان ماه مبارک رمضان سه طرح جهادی (زندگی دوباره، آموزش به دانش آمورزان مردودی خرداد و طرح زندگی سبز زندگی از سوی خانه شهریاران جوان منطقه اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیرحسین بهاری صفت معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن اعلام این خیر با تاکید بر لزوم استفاده از توانمندی‌های نیروهای جوان و داوطلب شهر تهران و استفاده از مدیریت جهادی به منظور حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی گفت: این طرح‌ها با هدف خدمت رسانی به شهروندان در محورهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، گسترش فضای سبز شهری، آموزش و پاکسازی و زیباسازی شهر و انجام فعالیت‌های فرهنگی در حال اجراست.

وی افزود: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین فراهم آوردن راهی برای بازگشت دوباره افراد آسیب دیده اجتماعی طرح زندگی دورباره را به همکاری و مشارکت خانه شهریاران جوان منطقه ۶ و موسسه طلوع در دستور کار داریم در این طرح اعضای داوطلب خانه شهریاران جوان در برنامه هفتگی روزهای سه شنبه و موسسه طلوع که تهیه و توزیع غذاهای گرم برای افراد کارتن خواب و بی‌خانمان شهر را بر عهده دارد حضور دارند و هنگام توزیع غذا با صحبت و دلجویی از این افراد سعی می‌کنند تا انگیزه‌های بازگشت به زندگی را در میان این افراد ایجاد کنند.

بهاری صفت درباره اجرای طرح زندگی سبز افزود: با توجه به قرار داشتن در فصل تابستان و همچنین مشکل کمبود فضای سبز تمامی امکانات بوستان‌های منطقه شامل زمین بازی، وسایل و لوازم ورزشی، نمادهای شهری و فضای سبز که نیاز به ترمیم، بازسازی و تعمیر دارند و همچنین مشکلات اجتماعی بوستان‌ها از سوی نیروهای خانه شهریاران جوان مورد بررسی قرار می‌گیرند و در قالب گزارشی به اداره امور شهری ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای برنامه ویژه برای آماده سازی دانش آموزان مردودی خرداد ماه برای شرکت در امتحانات شهریور گفت: همچنین برای ارائه تسهیلات بیشتر به دانش اموزان منطقه و تامین بخشی از نیازهای آموزشی آن‌ها قرار است با همکاری مدارس گروهی از دانش آموزان نخبه همین مدارس به صورت رایگان به دانش موزان مردودی خرداد ماه آموزش دهند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ افزود: امید است تا اجرای این طرح گامی در راستای ارتقا سطح فرهنگی، سلامت و بهداشت شهروندان و بالا بردن سطح آگاهی، مشارکت و تعامل شهروندی در حوزه حل آسیب‌های اجتماعی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز