خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه مد و لباس اسلامی در منطقه ۱۰

کد خبر : ۹۳۲۵۳

این نمایشگاه با هدف الگوسازی، افزایش و توسعه خلاقیت، نوآوری و ساماندهی مد و لباس اسلامی ایرانی و هم‌چنین ایجاد تعامل و هم افزایی میان فعالان بخش خصوصی و دولتی در زمینه صنعت مد و لباس، برپا می شود.

ایلنا: ‌ معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ از برپایی نمایشگاه مدل‌های پوشش اسلامی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با هدف الگوسازی، افزایش و توسعه خلاقیت، نوآوری و ساماندهی مد و لباس اسلامی ایرانی در مجتمع فرهنگی شهید غنی‌پور خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر حسین بهاری صفت معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: با تلاش اداره فرهنگی، نمایشگاه «پوشش اسلامی» از روز دوشنبه چهاردهم مرداد ماه ویژه بانوان در مجتمع فرهنگی شهید غنی‌پور برپا می‌شود.
وی افزود: در این نمایشگاه‌ها که توسط گروهی از طراحان لباس برگزار می‌شود، نمونه‌هایی از لباس‌های متناسب با شئونات اسلامی در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد.

بهاری صفت ادامه داد: این نمایشگاه با هدف الگوسازی، افزایش و توسعه خلاقیت، نوآوری و ساماندهی مد و لباس اسلامی ایرانی و هم‌چنین ایجاد تعامل و هم افزایی میان فعالان بخش خصوصی و دولتی در زمینه صنعت مد و لباس، برپا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رعایت حجاب و پوشش اسلامی از ضروریات دین اسلام و وظیفه آحاد مردم است، افزود: اجرای این قبیل نمایشگاه‌ها به صورت فصلی در تعمیق بخشی این باور در بین مردم موثر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز