خبرگزاری کار ایران

برگزاری ویژه برنامه‌های مذهبی و قرآنی در خانه‌های قرآن و عترت سرای محلات منطقه ۱۰

کد خبر : ۹۰۹۸۲

همایش بزرگ بانوان منطقه ۱۰ با عنوان محفل انس با قرآن به مناسبت وفات بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه (ع) از دیگر برنامه‌های شاخص منطقه بود که در امامزاده معصوم (ع) با حضور گسترده بانوان منطقه برگزار شد.

ایلنا: همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های متنوع مذهبی و قرآنی در خانه‌های قرآن و عترت سرای محلات منطقه ۱۰ در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی منطقه با رویکرد گسترش ارزش‌های دینی و مذهبی توام با نشاط معنوی و با هدف تعمیق مفاهیم فرهنگ شهروندی برنامه ریزی شده است و در طول ماه مبارک رمضان با محتوای آموزشی، اخلاقی و اعتقادی در خانه‌های قرآن و عترت منطقه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برنامه‌های در دست اجرا افزود: بازدید از نمایشگاه قرآن برای اعضای فعال و نوجوانان در محلات ۱۰ گانه، برگزاری اردوی زیارتی ویژه مسئولین خانه‌های قرآن و عترت، اجرای مسابقه کتابخوانی با موضوعات قرآنی، مراسم روخوانی قرآن ویژه بانوان، توزیع نامه دردمندانه حجت السلام و المسلمین قرائتی درباره مهجوریت قرآن در سطح محلات، اجرای طرح روزه کله گنجشکی در خانه‌های مهد قرآن (ویژه کودکان)، فضا سازی منطقه با شعائر قرآنی، برگزاری مراسم افطاری ویژه مسئولین، دبیران کانون‌های خانه‌های قرآن و عترت، فعالان و افراد شاخص قرآنی، جشن روزه اولی‌ها، آموزش مفاهیم نهج البلاغه، ادعیه خوانی، توزیع بروشور آموزش قرآن و روخوانی و حفظ قرآن ویژه کودکان، کارگاه‌های شناخت و معرفت مقام والای امیرالمومنین (ع)، آموزش مباحث شب قدر از برنامه‌هایی است که در این خانه‌ها در دست اجراست.

وی یادآور شد: همایش بزرگ بانوان منطقه ۱۰ با عنوان محفل انس با قرآن به مناسبت وفات بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه (ع) از دیگر برنامه‌های شاخص منطقه بود که در امامزاده معصوم (ع) با حضور گسترده بانوان منطقه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز