خبرگزاری کار ایران

بازدید هزاران گردشگر نوروزی از جاذبه‌های حیات وحش ایران

کد خبر : ۶۰۴۲۶

همزمان با بازگشایی موزه دارآباد، شهریاران جوان در موزه حاضر شده و با برپایی غرفه‌هایی در قالب طرح «مه‌مان طهران» با هدف اطلاع رسانی پیرامون شهر تهران پذیرای میهمانان نوروزی بودند.

ایلنا:‌ همزمان با شروع فصل همدلی و بازگشایی موزه طبیعت وحیات وحش ایران – دارآباد - هزاران گردشگر نوروزی از جاذبه‌های حیات وحش ایران دیدن کردند.

به گزارش ایلنا، مجید نواییان رییس موزه طبیعت وحیات وحش ایران – دارآباد - با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و خانواده‌ها و استفاده بهینه از محیط‌های فرهنگی و علمی در تعطیلات نوروزی، موزه دارآباد از سوم فروردین ماه سال جدید فعالیت خود را از سر گرفت و بازدید کنندگان داخلی و خارجی از حیات وحش این مجموعه بازدید کردند که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از آن‌ها پذیرایی شد.

وی افزود: همزمان با بازگشایی موزه دارآباد، شهریاران جوان در موزه حاضر شده و با برپایی غرفه‌هایی در قالب طرح «مه‌مان طهران» با هدف اطلاع رسانی پیرامون شهر تهران پذیرای میهمانان نوروزی بودند و با توزیع بروشور، نقشه، تهران کارت و بسته‌های فرهنگی و برگزاری مسابقات ورزشی، نقاشی، تیراندازی لیزری و... در گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسالان لحظات مفرحی را برای بازدید کنندگان فراهم کردند.

نواییان با اشاره به ویژه برنامه‌های موزه در تعطیلات نوروزی تصریح کرد: علاوه بر ساعات حضور کار‌شناسان موزه از ساعت ۸ الی ۲۰ برای توضیح به بازدید کنندگان، میزبانی تورهای تهرانگردی، تخفیف ویژه سینمای شش بعدی، فراخوان تحویل ماهیان سرخ هفت سین، پخش کارت پستال‌های حیات وحش در بین کودکان و... از دیگر برنامه‌های اجرایی در موزه بود که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز