خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح مبارزه با جانوران مضر شهری در شمال تهران

کد خبر : ۵۷۳۰۲

تحویل بیش از ۱۱۲ عدد تله چسبی و ۳۶ عدد تله کشنده به شهروندان و نصب تعداد ۴۵ دریچه پلی اتیلن یک طرفه بر روی لوله‌های خروجی فاضلاب، جهت جلوگیری از ورود موش به داخل اماکن از اقدامات اجرا شده در منطقه است.

ایلنا:‌ در اجرای طرح استقبال از نوروز و خدمات رسانی به شهروندان، عملیات شناسایی و طعمه گذاری در اماکن و محل‌های مستعد وفور موش، طرح مبارزه با جانوران مضر شهری در شمال تهران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، آسیه اقدسی مدیر واحد محیط زیست شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح مبارزه با جانوران مضر شهری با تشکیل کمیته‌های فنی و اجرایی در نواحی ده گانه منطقه اجرا شد تا راهکارهای مناسب جهت کاهش موش در کانون‌های شناسایی اینجانور، بررسی و انجام شود.

اقدسی اقدامات انجام شده در راستای کاهش جمعیت اینجانور مضر شهری را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: مشارکت و آگاهی شهروندان نقش موثری در اجرای این طرح داشته بر همین اساس تعداد ۲۵ تخته بنر و ۲۰۰ نسخه پوس‌تر آموزشی و اطلاع رسانی و ۷۰۰ نسخه بروشور نیز جهت ارتقاء سطح آگاهی شهروندان و مشارکت بیشتر آن‌ها در ۲۶ محلهٔ منطقه، تهیه، نصب و توزیع شد.

وی تحویل بیش از ۱۱۲ عدد تله چسبی و ۳۶ عدد تله کشنده به شهروندان و نصب تعداد ۴۵ دریچه پلی اتیلن یک طرفه بر روی لوله‌های خروجی فاضلاب، جهت جلوگیری از ورود موش به داخل اماکن، را از اقدامات اجرا شده عنوان کرد و گفت: منافذ غیرفعال موش نیز پس از شناسایی توسط عوامل پیمانکار مستقر در محیط زیست نواحی با مصالح مناسب، مسدود شد.

مدیر واحد محیط زیست شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت: زنده گیری سگهای ولگرد و بلاصاحب نیز توسط اکیپ زنده گیری اعزامی از ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در قالب اعزام به نواحی و بر اساس اولویت پیام‌های ۱۳۷ به صورت روزانه در سطح محدوده اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز