خبرگزاری کار ایران

تعریض محور ارتباطی شرق به غرب شمال تهران

کد خبر : ۵۲۰۰۰

برای اجرای این طرح ۴ ملک معارض تملک شد با همکاری شرکت‌های خدماتی کار جابجایی تأسیسات و نوسازی شبکه شامل جابجایی علمک گاز و لوله کشی داخل املاک، جابجایی کنتور آب و برق انجام شد.

ایلنا:‌ با هدف سهولت و تسریع در تردد وسایل نقلیه، محور ارتباطی شرق به غرب شمال تهران با انجام عملیات تملک و تعریض در خیابان شهید لواسانی ساماندهی شد.

‌به گزارش ایلنا، محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق، اظهار داشت: با توجه به بار ترافیکی در خیابان شهید لواسانی این مسیر حد فاصل باشگاه فرمانیه تا خیابان سیمین دخت به طول ۱۵۰ متر و سطح عملیاتی یک هزار و ۵۰۰ متر مربع تعریض و ساماندهی شد که عرض معبر در باند شمالی به پوسته طرح تفصیلی افزوده و با عملیات تعریض باند شرق به غرب، به مقدار ۱۰ متر به عرض معبر در باند شمالی اضافه شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت: برای اجرای این طرح ۴ ملک معارض تملک شد با همکاری شرکت‌های خدماتی کار جابجایی تأسیسات و نوسازی شبکه شامل جابجایی علمک گاز و لوله کشی داخل املاک، جابجایی کنتور آب، برق و همچنین جابجایی تیر برق انجام شد.

شیری افزود: با تملک معارضین ملکی عملیات اجرایی شامل تخریب ۲۷۰ مترمربع دیوار قدیمی، زیرسازی، خاکبرداری، اجری دیوار سنگی، اجرای بتن با عیار ۳۰۰، اجرای کانیو جانبی بطول ۱۱۰ م‌تر، ۲۰۰ تن آسفالت مکانیزه و اجرای ۴۰۰ مترمربع پیاده روسازی تردد وسایل نقلیه در این معبر که مسیر ارتباطی محورهای شرقی منطقه به سمت غرب و محورهای شریعتی و... در حرکت بودند و در محدوده خیابان شهید لواسانی دچار گره ترافیکی می‌شدند با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز