خبرگزاری کار ایران

گودبرداری در خاوران جان دو نفر را گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۳۲

متاسفانه با وجود تذکر کتبی سازمان آتش نشانی و شهرداری منطقه مالک ساختمان در حال ساخت به نکات ایمنی توجه نکرد و این حادثه رخ داد.

ایلنا: ‌ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از کشته شدن دو نفر در زیر آوار ساختمانی در خاوران خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان این مطلب افزود: ‌ ساعت ۲ و ۹ دقیقه بامداد ریزش ساختمان مسکونی در خاوارن خیابان میثم به ما اطلاع داده می‌ِشود که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اوار در ساختمان سه طبقه سه واحدی رخ داده است، تصریح کرد: ‌ در مجاورت این ساختمان گودبرداری به عمق ۴ متر در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر انجام شده بود که به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در گودبرداری منجر شده بود که ضلع شرقی ساختمان ریزش کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، تاکید کرد: در این حادثه ۷ نفر زیر آوار بودند که دو نفر به سرعت از زیر آوار نجات یافتند و ۵ نفر به طور کامل در آوار دفن شده بودند که با تلاش همکاران هر ۵ نفر شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد دو نفر یک مرد ۴۰ ساله و دختر ۱۶ ساله به دلیل شدت جراحات وارده فوت شدند، افزود: متاسفانه با وجود تذکر کتبی سازمان آتش نشانی و شهرداری منطقه مالک ساختمان در حال ساخت به نکات ایمنی توجه نکرد و این حادثه رخ داد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز