خبرگزاری کار ایران

ساماندهی یک میلیون متر مربع از معابر شمال تهران

کد خبر : ۴۶۷۶۷

عملیات ساماندهی در خیابان‌های دربند، شهید باهنر، شهید بازدار، شریعتی، قیطریه، بلوار ۳۵ متری شهید اندرزگو، بلوار دانشجو و... انجام شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک اعلام کرد: امسال طرح نوسازی و بهسازی معابر و گذرهای شمال تهران با پخش بیش از ۲۳۰ هزار تن آسفالت در یک میلیون و ۷۰۵ هزار متر مربع از معابر شهری انجام شد.

‌به گزارش ایلنا، شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق، اظهار داشت: این عملیات با هدف سهولت در تردد و تامین رفاه حال شهروندان با هزینه‌ای بالغ بر۳۶۰ میلیارد ریال از اول سال جاری تاکنون اجرا شده و طی آن بیش از ۲۵ هزار تن عملیات لکه گیری و ۲۰۵ هزار تن عملیات روکش اساسی در معابر به انجام رسیده است.

وی افزود: این عملیات در خیابان‌های دربند، شهید باهنر، شهید بازدار، شریعتی، قیطریه، بلوار ۳۵ متری شهید اندرزگو، بلوار دانشجو و... انجام شده است.

شیری گفت: عملیات آسفالت مکانیزه بین ساعت ۱۲ شب تا ۶ بامداد که وسایل نقلیه سنگین اجازه تردد دارند انجام می‌شود و در روز فقط امکان عملیات دستی و لکه گیری می‌سر است که امیدواریم با توجه به محدودیت زمانی با بهترین کیفیت اهداف پیش بینی شده را محقق نماییم.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی خیابان‌ها، بیشتر خرابی آسفالت در منطقه را حجم بالای ساخت و ساز‌ها و تردد وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین عنوان نمود و گفت: علاوه بر ساخت و ساز‌ها پخش شن مخصوص در زمستان به دلیل بارش‌های برف آسیب جدی به آسفالت معابر منطقه می‌زند که برای ساماندهی و تامین امنیت شهروندان به هنگام عبور و مرور از خیابان‌ها و بزرگراه‌ها مطالعاتی انجام شده تا موادی جایگزین شود که آسیب کمتری به آسفالت و فضای سبز وارد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز